سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: حمله پدر داغدار به قاتل دخترش!


یک پدر داغدار که در دادگاه قاتل سریالی دختران و زنان جوان حاضر شده بود به سمت قاتل دخترش حمله کرد و وی را تروریست خطاب کرد.

صبح بخیر: یک پدر داغدار که در دادگاه قاتل سریالی دختران و زنان جوان حاضر شده بود به سمت قاتل دخترش حمله کرد و وی را تروریست خطاب کرد.

گفتنی است مایکل مدیسون قاتل سریالی دختران و زنان جوان پس از کشتن طعمه های خود جنازه آنها را در کیسه پلاستیکی می گذاشت و در نزدیکی خانه خود در شرق کلیولند رها می کرد.

در ادامه شاهد این ویدئوی غم انگیز خواهید بود:

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: پریشان شدن پدری بعد از دیدن قاتل دخترش




ویدیو مرتبط :
حمله ی پدر مقتول به قاتل در دادگاه!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلمبرادری پدر قاتل از اعمال بی‌شرمانه با جسد دخترش/ مرد جنایتکار اعدام نمی‌شود! + عکس




اخبار حوادث  - فیلمبرادری پدر قاتل از اعمال بی‌شرمانه با جسد دخترش/ مرد جنایتکار اعدام نمی‌شود! + عکس

پدری که پس از قتل دختر خوانده‌اش، به جسد او تجاوز کرد،‌ اعدام نمی‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ، مرد شیطان صفتی که ماه گذشته دختر خوانده اش را با ضرب گلوله کشته و با جسدش ارتباط جنسی برقرار کرده بود ،در محاکمه دادگاه با مجازات مرگ روبرو نشد !
 

اخبار,اخبارحوادث ,تجاوز به دخترخوانده

ماه گذشته ، گرگوری گراف ، دختر خوانده خود " جسیکا پادگت " 33 ساله  را به ضرب گلوله در سرش به طرز وحشیانه ای  کشت و سپس در حالی که با جسد او رابطه جنسی برقرارمی کرد،از اعمال بی‌شرمانه‌اش فیلم گرفت.
 
این مرد شیطان صفت 53 ساله اهل فیلادلفیا ، آمریکا جسد خانم " پادگت " را بعد از کشتنش پنهان کرده بود در حالی که تمام دوستان و آشنایان خانم " پادگت " و پلیس به دنبال جسد او بودند.
 
خانم "پادگت" ماه گذشته بعد از ترک یک پروشگاه کودکان  که در آنجا کار می کرد ، ناپدید شده بود.
 
" جان مورگانلی " از مقامات دادگاه پنسیلوانیا آمریکا ، فیلم ضبط شده ای که نشان می دهد " گراف " در حال اجرای اعمال بی‌شرمانه برروی جسد دختر خوانده اش است ، را تایید کرد اما به طور مشخصی به خبرگزاری‌ها نگفت که ویدئو گرفته شده توسط متهم ، چه چیزی را نشان میدهد.
 
او افزود : با وجود ماهیت شوک آور و وحشتناک این جنایت اما متهم " گراف " با مجازات مرگ روبرو نخواهد شد زیرا تجاوز به جسد در قانون پنسیلوانیا جرم بسیار بزرگی محسوب نمی شود !!
 
تحت قانون کشور ، بی حرمتی جنسی به یک جسد از اتهامات بزرگی که مقامات را برای مجازات مرگ متقاعد کند، نیست.
 
پس از انتشار این خبر بعضی از خبرگزاری‌ها از نا عادلانه بودن حکم دادگاه خبر دادند.
 
 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران