سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: بیخیالی عجیب موتورسوار درجاده!


بیخیالی عجیب موتورسوار درجاده!

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: هنرنمایی خطرناک یک ایرانی در جاده!


ویدیو مرتبط :
فیلم منتشر شده ازبمب 21 کیلویی کشف شده درجاده ایرانشهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب شبکه اول در پخش تله‌فیلم



تله‌فیلم "سپیده" به کارگردانی روح‌الله حجازی با حذف سکانس کلیدی و بطور ناقص روی آنتن شبکه اول رفت که گویا این اتفاق بی‌ارتباط با تذکر اخیر معاونت سیما به مدیران تلویزیون نبوده‌است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه هم‌زمانی پخش سه مجموعه "تاثریا"(شبکه اول)، "شیدایی"(شبکه سوم) و "پنجره"(شبکه تهران) به‌دلیل مضمون تلخ و اندوهناک با اعتراض رسانه‌‌ها و سرانجام جرح و تعدیل قسمت‌های پایانی و تذکر جدی معاونت سیما به مدیران هر سه شبکه مواجه شد، گویا آن افراط به تفریطی انجامیده‌ که سایر تولیدات سیما هم از آن مصون نمانده‌اند.

عصر روز سه‌شنبه هم‌زمان با شهادت امام رضا(ع) شبکه اول سیما تله‌ فیلمی روی آنتن فرستاد که کیفیت بصری و گیرایی داستان آن مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون نشاند. تله‌فیلم "سپیده" که تازه‌ترین ساخته روح‌الله حجازی محسوب می‌شود اما برای آن‌ها که با داستان آن همراه شده بودند پایانی دوپاره و ناگهانی داشت.

این دوپارگی اما نه فقط مخاطبان که عوامل ساخت این تله‌فیلم خوش ساخت را هم شوکه کرد. چراکه مسئولان پخش شبکه اول در اقدامی عجیب و غیرحرفه‌ای به بهانه کاهش تلخی پایان‌بندی فیلم اقدام به حذف کلیدی‌ترین سکانس، آن هم بدون هماهنگی با تهیه‌کننده و کارگردان کردند.

تله‌فیلم

پریوش نظریه در سکانس حذف شده تله‌فیلم "سپیده"

جالب اینکه این اتفاق در حالی رخ داد که بنابر شنیده‌ها نسخه ‌ابتدایی "سپیده" که برای پخش در اختیار تلویزیون قرار گرفته بود پس از بازبینی ابتدایی با 17 مورد اصلاحیه مواجه شد که آن موارد هم بیشتر ناظر بر صحنه‌های گریه و نابه کاراکتر علیرضا (با بازی آرش مجیدی) برای بیماری همسر و احتمال از دست دادن فرزند بوده‌است؛ بازهم به بهانه کاهش تلخی این فیلم!

با وجود اعمال این اصلاحات اما تله فیلم در مرحله پخش با حذف اما صحنه کلیدی تولد نوزاد و مرگ مادر در اطاق عمل مواجه شده‌است.

روح‌الله حجازی چندی پیش در جشنواره جام‌جم (جشنواره مدیران تلویزیون برای تقدیر از برنامه‌سازان برتر) برای تهیه‌ تله فیلم "کمی دورتر" توانست جایزه اول بهترین تله‌فیلم و جایزه ویژه بخش امید را از آن خود کند. تله فیلم "سپیده" هم از نظر کیفیت ساختار و محتوا موید توانمندی این کارگردان و صحت این جوایز بود.

تله‌فیلم "سپیده" با بازی پریوش نظریه و آرش حجازی تازه‌ترین ساخته روح‌الله حجازی در مقام تهیه‌کننده و کارگردان ‌است. این تله فیلم امروز (چهارشنبه) ساعت 12:30 از شبکه قرآن بازپخش خواهد شد و امید فراوان می‌رود که مسئولان تلویزیون این اقدام عجیب را با پخش نسخه کامل، تاحدودی جبران کنند.

روح‌الله حجازی برای حضور در جشنواره سی‌ام فیلم فجر هم فیلم سینمایی "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" با بازی مهتاب کرامتی، حمید فرخ‌نژاد و ابراهیم حاتمی‌کیا را به دبیرخانه ارائه کرده‌ که این فیلم هم به دلایل نامعلومی، همچنان میان حضور یا عدم حضور در جشنواره سرگردان است... / سایت خبری بولتن