سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: چند سال پس از انسان ...


طبیعت یک نیروی قدرتمند است و به اندازه کافی قدرت دارد تا آسیب هایی که انسان به آن وارده کرده را ترمیم کند. تصاویر زیر به خوبی این گفته را ثابت می کند.


ویدیو مرتبط :
‫چه شد که عمر انسان ها از 100 و 200 و 300 سال به 50 سال کنونی رسید؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این پیرزن 20 سال گوشت انسان می خورد (+عکس)



تامارا سامسونووا، شرح جزئیات قتل‌های زنجیره‌ای خود رو به سه زبان در دفتر خاطرات خود نوشته و نگهداری می‌کرده است.

اخبار,اخبار حوادث,پیرزن آدم  خوار

 

پارسینه نوشت: پلیس روسیه یک زن سالخورده را دستگیر کرده که به مدت 20 سال از گوشت انسان تغذیه می‌کرده است.

این زن 68 ساله که طی مدت 20 سال، 11 نفر رو به قتل رسانده، بدن آنها را قطعه قطعه می‌کرده و می‌خورده و در تمام این سال‌ها به دام پلیس نیفتاده بود، سرانجام لو رفت و بعد از ماه‌ها تحقیق پلیس و کاراگاهان جنایی، در شهر سن پترزبورگ روسیه دستگیر شد.

این زن که «قاتل زنجیره‌ای آدمخوار» نام گرفته، در اولین حضور خود در دادگاه اعتراف کرد که در تمام مدت دو دهه گذشته از گوشت انسان‌هایی که به دام می‌انداخته و پس از بیهوش کردن آنها با قرص‌های خواب‌آور، بدنشان را با اره قطعه قطعه کرده و در فریزر آپارتمانش نگه می‌داشته و سپس می‌پخته، تغذیه کرده است.

تامارا سامسونووا، شرح جزئیات قتل‌های زنجیره‌ای خود رو به سه زبان در دفتر خاطرات خود نوشته و نگهداری می‌کرده است.

خبر کشف اعضای بدن قربانیان در آپارتمان این زن سالخورده و اعترافات تکان‌دهنده او نزد بازجویان پلیس روسیه، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشته است.

 

 اخبار حوادث  -  پارسینه