سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: نقاشی با نمک!


یک هنرمند واقعی برای خلق آثار زیبا احتیاجی به ابزار گران‌قیمت ندارد و دینو تومیک مثال خوبی برای این مسئله است.

وبسایت مشرق: یک هنرمند واقعی برای خلق آثار زیبا احتیاجی به ابزار گران‌قیمت ندارد و دینو تومیک مثال خوبی برای این مسئله است.

ماه‌هاست که این هنرمند نروژی فقط با استفاده از نمک، چند قلم‌موی نقاشی و یک کاردک چنان هنرنمایی می‌کند که طرفداران خود در اینستاگرام را حسابی به وجد آورده است.

در ابتدا او نمک را روی پارچه مشکی رنگ می‌پاشد و آن‌قدر با قلم‌موهای مختلف روی آن مانور می‌دهد تا بالاخره تصویر موردنظرش را به وجود بیاورد. در پایان هم با یک کاردک برای تمیز کردن اطراف کار استفاده می‌کند.

عکس: نقاشی با نمک!

عکس: نقاشی با نمک!

عکس: نقاشی با نمک!

عکس: نقاشی با نمک!

عکس: نقاشی با نمک!

عکس: نقاشی با نمک!

عکس: نقاشی با نمک!

عکس: نقاشی با نمک!


ویدیو مرتبط :
نقاشی با نمک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منزلتان را با نقاشی روشن کنید+عکس



 

 

فضای داخلی منزلتان را با نقاشی روشن کنید

 

دوست دارید فضای خانه تان را متحول کنید؟ قبل از اینکه تمام اتاق را رنگ کنید ، پیشنهادهای ما را بخوانید و بررسی کنید ؛ سپس بهترین آن را برای خانه دوست داشتنی تان انتخاب کنید.

 

 


اگر اتاق تان بدون رنگ است ، حتما آن را رنگ کنید

 


آیا خانه شما هم از آن خانه هایی است که دیوارهای بی رنگ دارد ؟ به این عکس نگاه کنید ، ببینید که چگونه یک رنگ ساده و روشن به اتاق شما گرمی و طروات می بخشد؟

 

 

فضای داخلی منزلتان را با نقاشی روشن کنید 

 

 

 

اگر دیوارهای خانه شما قدیمی و رنگ و رو رفته شده ، حتما آنها را رنگ کنید

 


در این تصویر می بینید که چگونه می توان با یک رنگ روشن و زیبا و طرح راه راه ، ظاهر جدیدی به اتاق بخشید؛ سعی کنید سر قلم را طوری روی دیوار بکشید که طرح راه راه شما را خراب نکرده و به اطراف پخش نشود.

 

 

فضای داخلی منزلتان را با نقاشی روشن کنید

 

 


نقاشی های تکه ای

 


حتی یک اتاق بی رنگ و رو با چند تکه نقاشی و یا بخش کوچکی از دیوار رنگ شده می تواند به یک فضای زیبا و دل انگیز تبدیل شود. می توانید طرح چند مربع یا مستطیل روی دیوار بکشید و داخل آنها را با رنگ مورد علاقه تان پر کنید. در تصویری که مشاهده می کنید ، طراح از رنگ روتختی و بالش ها برای رنگ کردن و تزیین دیوارهای اتاق الهام گرفته است.

 

 

رنگ کردن منزل 

 

 

 

تکنیک نقاشی الهام گرفته از پارچه کتان

 


با الهام گرفتن از یکی از وسایل اتاق ، مثلا یک حوله کوچک ، می توانید دیگر وسایل اتاق تان را نیز با آن ترکیب کنید. گلدان های لعابی و یا شیشه ای بنفش هماهنگ با رنگ گل روی حوله ، اسباب و اثاثیه اتاق ، مبلمان ، دیوارها و بقیه اسباب خانه را به گونه ای با هم هماهنگ کنید که با هم در تضاد نباشند؛ البته توجه داشته باشید در بکار بردن این رنگ باید مهارت داشته باشید ، به گونه ای که رنگ اتاق و وسایل آن زیادی بنفش نباشد و چشم بیننده را خسته نکند.

 

 

رنگ کردن منزل

 

 

 

لوستر قدیمی

 


اگر لوستری قدیمی از جنس فلز برنج دارید ، به جای دور انداختن آن را با یک اسپری نقاشی رنگ و تزیین کنید. با اسپری کردن رنگ و بکار بردن قلم مو و یک طرح ساده ، حالا شما یک چلچراغ جدید دارید.

 

 

رنگ کردن منزل 

 

 


تکنیک نقاشی زیگ زاگی و برجسته

 


این تکنیک شامل ترکیب نقاشی با رنگ و پلاستیک براق است. با یک غلتک پلاستیک را روی رنگ چسبانده و فشار دهید تا به رنگ روی دیوار بچسبد. سپس تکه هایی از پلاستیک را از دیوار جدا کنید و به سلیقه خودتان یک طرح به دیوار بدهید.

 

 

رنگ کردن منزل