سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طنز؛ GEM، سرافراز و عکس‌های نامناسب


آید‌‌‌ین سیارسریع در روزنامه قانون نوشت:

سازمان گرانقدر صداوسیمای کشور ما توانایی عجیبی در دفع دارد. در دلش یک جور سیستم شوتینگ نهفته است که به‌طور اتوماتیک و بعضا ناخواسته عمل می‌کند. الان تعداد قابل توجهی از بازیگرها و کارگردان‌ها و مجری‌هایی که در همین تلویزیون درخشیده‌اند یا ممنوع‌التصویرند یا از خیر تلویزیون گذشته‌اند و توی سینما مشغول شده‌اند یا توی شبکه خانگی و فضای مجازی دارند برنامه می‌سازند یا گوشه خانه دارند سوت می‌زنند. یک عده‌ای‌شان هم وقتی رئیس صداوسیما را بهشان نشان می‌دهی یا نمی‌شناسند یا دیگه خیلی مرام بگذارند می‌گویند: آخییی! بمیرم! آقای ضرغامی چقدر لاغر شدن.

اینهایی که خدمت‌تان عرض کردم حالت خوب قضیه است. یک حالتی هم داریم که جدیدا مد شده و این است که کارگردان،

 بازیگر و نویسنده با انتشار عکس بی پوشش (!) خود به شبکه GEM TV می‌پیوندند. حالا من نمی‌دانم این برداشتن پوشش از الزامات پیوستن به شبکه جم است یا به طور خودجوش اینگونه می‌شود. تا الان می‌شنیدیم فلان بازیگر زن با انتشار عکس بدون پوشش درست (!) خود به شبکه جم می‌پیوست. یعنی روال کار این‌طوری بود که اول برمی‌داشتند بعد می‌پیوستند.

دیگر این مسائل داشت برایمان عادی می‌شد تا این که خبر رسید مهدی مظلومی (کارگردان کمدی‌های تلویزیونی) هم به شبکه جم پیوست. واقعا دیگر تحمل این یکی را نداشتیم. یعنی از ترس دیدن عکس‌های نامناسب مهدی مظلومی به جان بچه‌ام تا همین یک ساعت پیش رجانیوز را هم نمی‌توانستم باز کنم. می‌گویند در کنار بازیگر و کارگردان عوامل دیگر ساخت فیلم و سریال هم از ایران در حال کوچ به جم تی وی هستند. اخبار تایید نشده می‌گویند مثل این که همه عوامل از امپکس و نودال و حمل‌ونقل از میان افراد شاغل در ایران انتخاب شده‌اند. فقط آن قسمت با تشکر از ... در تیتراژ پایانی مانده که گویا دارند کارهای خانواده آقای رجبی را درست می‌کنند که آنها هم با انتشار عکس‌های نامناسب از خود به GEM بپیوندند.

حالا واقعا عکس‌های نامناسب مسئله‌ای نیست. حداقل مسئله مردم نیست. مسئله اینجاست که محمد سرافراز، رئیس صداوسیما گفته: «دولت هزار میلیارد تومان به ما کمک مالی کرده در حالی که خرج ما بیشتر از سه هزار میلیارد تومان است.» از همین جا از آن عزیزانی که حماسه اختلاس سه هزار میلیاردی را رقم زدند تقاضا داریم آن پول را بیایند بدهند به صداوسیما شاید بی‌خیال بودجه مملکت شدند. دست دولت هم درد نکند. انصافا به درستی شیوه افزایش بیننده تلویزیون را تشخیص داد. رو به مدیران تلویزیون گفت آقا ما پول نمی‌دهیم شما هم کار نکنید. یا کمتر پول می‌دهیم شما هم قول بدهید کمتر زحمت بکشید. بعد از مدتی تضمینی بیننده‌های تلویزیون هم افزایش پیدا می‌کند. فقط کافی است بقیه برنامه‌ها را قطع کنید، همین پولی که دولت می‌دهد را صرف حقوق کارمندها و خرید حق پخش فوتبال‌های خارجی کنید. تولید فیلم و سریال و مسابقه و تاک شو را هم به شبکه خانگی و آپارات و ... واگذار کنید. باور کنید همین که بتوانیم مدیران تلویزیون را راضی کنیم که کمتر کار کنند بسیاری از مشکلات صداوسیما حل می‌شود.‌


ویدیو مرتبط :
اهانت سایت هاشمی به امام خامنه ای با عکس و تیتر نامناسب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارگردان طنز به GEM TV پیوست (+عکس)



انتشار تصویری از مهدی مظلومی در کنار یکی از بازیگران مهاجرت کرده ایرانی در فضای مجازی شایعه خروج مجدد او را از کشور با هدف همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای تائید کرد.

کارگردان سریال‌های «بدون شرح»، «کمربندها را ببندیم» و «بانکی‌ها» به تازگی تصویری از خود سر صحنه پروژه‌ای نامشخص در صفحه شخصی‌اش در فیس بوک منتشر کرده است. در این عکس مهدی مظلومی در کنار ریل تراولینگ در کنار بازیگری دیده می‌شود که بی شک چکامه چمن ماه است. حالا مشخص نیست که این سریال همان مجموعه‌ای است که با نام «آبی عشق» وعده پخش بزودی آن از شبکه Gem در ماه‌های اخیر داده می‌شود یا این شبکه در حال ساخت مجموعه‌ای جدید است.
 
دو- سه ماه پیش که خبر پخش قریب الوقوع سریالی به کارگردانی مهدی مظلومی با حضور چهره‌های ناشناس ایرانی و زنانی که بدون حجاب در آن ظاهر شده بودند، در فضای مجازی پیچید، مظلومی واکنش عجیبی نسبت به آن نشان داد. این کارگردان با رد گزینه همکاری خود با گردانندگان شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان Gem، در گفت‌وگویی اعلام کرد که سریال مذکور را برای این شبکه نساخته است و حتماً تهیه‌کنندگانش آن را در اختیار این شبکه قرار داده‌اند!

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حالا با این تصویری که مظلومی از خود در فضای مجازی منتشر کرده، شایعات مربوط به سفر مجدد خود به خارج از کشور با هدف کارگردانی سریالی دیگر را برای شبکه Gem تأئید کرده است. به ویژه آنکه چکامه چمن ماه از بازیگران مهاجرت کرده با آی دی خود این تصویر را لایک کرده است!
 
مظلومی به واسطه حاشیه‌های منفی که مانع و سد راه پخش آخرین سریال او «سیگنال موجود است» از تلویزیون شدند، از مدیران این رسانه به شدت گله‌مند بود. او در گفت‌وگویی که چندی پیش در همین باره با بانی‌فیلم داشت، مدیران شبکه سه را متهم کرد که به دلیل آنکه وجوه نادرست عملکرد خود را در قالب رفتارهای کاراکترهای این سریال دیده‌اند، از پخش آن جلوگیری کرده‌اند.
 
این در حالی است که تماس‌های ما برای گفت‌وگو با مظلومی درباره اطلاع از کم و کیف این قضیه ناموفق ماند.
 
انتشار تصاویری دیگر از اسکویی
 منتشر شدن خبر مهاجرت رابعه اسکویی به خارج از کشور که برگی دیگر از همکاری هنرمندان داخلی را با شبکه‌های ماهواره‌ای به این پرونده افزود، بازتاب‌های گسترده‌ای در مطبوعات و رسانه‌ها داشت. خبری که انتشار تصاویری بدون حجاب از این بازیگر مهر تأئیدی بر آن بود. در همین زمینه، دیروز نیز تصویری بدون حجاب از اسکویی در فضای مجازی منتشر تا احتمال خروج او را از کشور با هدف بازی در سریال‌های Gem قوت ببخشد. خبری که تاکنون واکنشی از سوی این بازیگر نداشته است.

 

اخبار فرهنگی و هنری - بانی فیلم