سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سیلاب مصیبت‌بار در کشمیر +عکس


برغم فروکش کردن سیلاب در کشمیر، بیش از 200 هزار نفر از ساکنان کشمیر هند و پاکستان در منطقه هیمالیا بر اثر سیل اخیر آواره شدند.


ویدیو مرتبط :
نگاهی به جاذبه های کشمیر هند - از دیدنی ها کشمیر هند بیشتر بدانید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیلاب، پیکان را با سرنشینانش برد + عکس



اخبار,اخبار حوادث ,جاری شدن سیل

 

اخبار حوادث - سیلاب، پیکان را با سرنشینانش برد + عکس

در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل در شهرستان رودسر بخش رحیم‌آباد استان گیلان، دو سرنشین خودرو هنگام عبور از روی پل رودخانه پلرود طعمه سیل شدند.

به گزارش جام جم، این حادثه غروب جمعه هنگامی رخ داد که دو سرنشین یک خودروی پیکان درحالی قصد عبور از پل اصلی این محل را داشتند که متاسفانه در سال 91 نیز بخشی از آن تخریب شد و در این مدت اقدامی برای مرمت و بازسازی آن از سوی مسئولان انجام نشده بود.

در پی این حادثه، ساکنان محل که متوجه حادثه شده بودند به یاری دو فرد حادثه دیده شتافتند و موفق به نجات یکی از آنها به نام محمد علیزاده شده و او را به بیمارستان منتقل کردند.

در ادامه جستجو برای یافتن دیگر سرنشین خودرو، جسد وی به نام پرویز علیزاده در ساحل شهر کلاچای پیدا شد و به پزشکی قانونی انتقال یافت. حال مصدوم حادثه وخیم گزارش شده است.

 

اخبار,اخبار حوادث ,جاری شدن سیل

 اخبار حوادث - جام جم