سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دستبند با شوک 225 ولت برای ولخرج ها!


در واقع این دستبند ساخت شركت Pavlok برای ترك عادت‌های نامناسب طراحی شده است اما اكنون با همكاری یك موسسه فناوری در انگلیس می‌تواند به درمان مشكل ولخرجی و ترك عادت خریدهای بی‌مورد كمك كند.

وبسایت خبرآنلاین: یک شرکت انگلیسی برای کسانی که ولخرج هستند دستبندی تولید کرده است که در صورتی خرج بیش از حد به فرد استفاده کننده شوک الکتریکی 225 ولت به صورت لحظه‌ای می‌دهد.

در واقع این دستبند ساخت شركت Pavlok برای ترك عادت‌های نامناسب طراحی شده است اما اكنون با همكاری یك موسسه فناوری در انگلیس می‌تواند به درمان مشكل ولخرجی و ترك عادت خریدهای بی‌مورد كمك كند. كاربران با بستن این دستنبد باید در حساب بانكی خود محدودیت خرید را مشخص كنند. موسسه «محیط هوشمند» در این پروژه همكاری نزدیكی با شركت  Pavlokداشته است.

دستبند الکتریکی با اتصال بی‌سیم به حساب بانکی در صورتی که موجودی حساب با توجه به تاریخ واریز حقوق و مخارج ماه جاری از حد معینی کمتر شود در هنگام خرید مجدد، یک شوک الکتریکی خفیف به مچ دست وارد می‌کند.طراحان این دستبند می‌گویند شوك وارد شده به صورت لحظه‌ای وحشت آور نیست اما به فرد هشداری جدی می‌دهد.

دستبندی که ولخرجی کنید شوک 225 ولت نثارتان می‌کند!/راه حل جدید برای ترک عادت‌های بد

با طراحی نرم‌افزار جدید برای موبایل یا تبلت و  اتصال به آن می‌توان عادت ولخرجی یا خرید بدون نیاز را اصلاح کرد. به این صورت که در هنگام خرید ضروری یا انجام رفتارهای مناسب، دستبند با تولید پالس‌های الکتریکی بسیار ضعیف باعث پایدار شدن یک رفتار می‌شود اما در حالتی که کاربر رفتار نامناسب مثل پرخوری یا ولخرجی را انجام دهد، دستبند با تولید شوک الکتریکی باعث ناراحتی کاربر شده و او را از انجام مجدد آن رفتار منع می‌کند.

دستبندی که ولخرجی کنید شوک 225 ولت نثارتان می‌کند!/راه حل جدید برای ترک عادت‌های بد

ترك سیگار،اعتیاد به بازی‌های یارانه‌ای و كنار گذاشتن پرخوری از مواردی است كه این دو شركت امكان آن را فعلا فراهم كرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
برق شهر تهران بجای 220 ولت 320 ولت شد و وسائل خانه منفجر شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستبند



تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

دستبند نيز از چيزهايي است که ديدنش در خواب براي مردان خوب نيست و براي زنان نيکو مي باشد. نوشته اند که دستبند براي زنان در خواب شوهر است و براي مردان غم و اندوه است و ميزان غم و اندوه به ارزش و بزرگي و کوچکي دستبند مربوط مي گردد. اگر در خواب ببينيد که دستبند بسته ايد به غم و اندوه گرفتار مي شويد يا بدهي بار مي آوريد ولي اگر زني ببيند که دستبند دارد به اندازه ارزاني و گراني آن با شوهرش روابط خوب ايجاد مي کند. نوشته اند که اگر زني در خواب ببيند دستبند گران بهايي بسته کار شوهرش رونق پيدا مي کند و شان و شخصيت مي يابد و سود عايدش مي شود.