سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

حیواناتی که کارهای بدبد می کنند!/ عکس





ویدیو مرتبط :
اسلندر و کارهای بدبد:D!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرش مرگبار دختری که در کارهای خطرناک شهرت خاصی دارد! +عکس



به گزارش پرداد به نقل از تودی آنلاین: "ویولت روزلن" 37 ساله که در کارهای خطرناک شهرت خاصی دارد تصمیم داشت برای آخرین بار پرش خود را به همراه همسرش انجام دهد که این اقدام به قیمت جانش تمام شد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,خبر گوناگون

  وی زنی است که بارها با پرش از ارتفاع و کارهای خطرناکی مثل ایستادن روی بال هواپیما هنگام پرواز و پرش از کوه نام خود را در این زمینه مطرح ساخته است ، او قصد داشت برای آخرین بار دریک کار هیجانی شرکت کند و بعد از بچه دار شدن دیگر این حرکات را انجام ندهد.

"ویولت" که چهارماهه باردار بود اهل سوئد است به همراه همسرش در آخرین پرواز شرکت کرد اما درست بعد از پرش متوجه شد که چترش باز نمیشود . همسر او که شاهد این صحنه ها بود هرچه تلاش کرد نتوانست خود را به او نزدیک کند و تنها شاهد سقوط دردناک این بانوی باردار بود.

او از سن 19 سالگی فعالیت خود در کارهای خارق العاده هیجانی شروع کرد. مادر 68 ساله اش میگوید هربار که متوجه میشدم او قصد پرش دارد نگران بودم و همیشه منتظر وقوع حادثه ای شوم بودم و میدانستم بالاخره این حادثه رخ خواهد داد.

او اخیرا در مصاحبه اش با یک شبکه تلویزیونی در سوئیس گفته بود : زندگی طبیعی برای من کسل کننده است و میدانم که مرگ همیشه در تعقیب من است اما وقتی پرواز میکنم احساس میکنم زنده هستم.

همسر او که شاهد مرگش بوده است میگوید وقتی او فهمید راه نجاتی وجود ندارد بازوهایش را از هم باز کرد و منتظر برخورد شد.

او در دم جان سپرده است . سرپرست تیم امداد حاضر درکوهستان محل سقوط میگوید هر مرگی درکوهستان دردناک است اما اینکه این زن یک ورزشکار شناخته شده و باردار بود این مسئله را تبدیل به یک تراژدی غمبار میکند.... /

 

اخبار,اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 

اخبار,اخبار گوناگون,خبر گوناگون

 

منبع:پرداد