سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

حیف این پول ها که ...





ویدیو مرتبط :
این نوع مدیریت هر سال 90 هزار میلیارد تومان پول حیف و میل می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم منتخب حیف پول های فوتبال ایران!


سایت گل در گزارشی تیم منتخب بدترین خارجی های فوتبال ایران را انتخاب کرده است. سهم استقلال و پرسپولیس هم از این تیم بیشتر از دیگر تیم هاست.

 
 
 
 
 تماشا: سایت گل در گزارشی تیم منتخب بدترین خارجی های فوتبال ایران را انتخاب کرده است. سهم استقلال و پرسپولیس هم از این تیم بیشتر از دیگر تیم هاست.

* مدافعان:

آنتونیو تورس (پرسپولیس – لیگ پنجم)


وقتی این پانامایی که گفته می شد عضو تیم ملی کشورش هم هست کمتر از یک ساعت برابر شموشک در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت، بهمن فروتن در پایان بازی از علی پروین بابت بازی دادن به تورس و فراهم کردن مقدمات برد شموشک تشکر کرد. همان تکبازی تورس برای هفت پشت پروین کافی بود تا پشت دستش را بابت میدان دادن به او داغ کند.

رافائل گومز (استقلال – لیگ سوم)


می گفتند سابقه بازی در گرمیو برزیل را دارد ولی اگر گرمیو چنین بازیکنی داشت چرا همچنان در سطح اول فوتبال برزیل حضور دارد. این گومز در نوع خود پدیده ای در خط دفاع بود که گویا متخصص زدن سایه توپ بود نه خودآن.

ایلیام پرسکی (پرسپولیس – لیگ چهارم)

از دسته دوم مقدونیه آمده بود به خیال اینکه پرسپولیس هم چیزی شبیه باشگاه خودش است ولی وقتی در آزادی پا به توپ شد همه فهمیدند که چه کلاهی بر سر پرسپولیس رفته است. با یکدهم پول پرداختی به او می شد 3 مدافع بهتر از او از زمین خاکی های تهران پیدا کرد.

تاتوسیان (برق شیراز – لیگ ششم)


به اندازه 3 مدافع قبلی فاجعه نبود ولی در مورد او هم می توان گفت حیف پول! مدافع با کیفیت خیلی بهتر از او در همان شیراز و تیم های محلی اش پر بود ولی این آقا به صرف خارجی بودن آمد و 11 بازی برای برق انجام داد و رفت.

* هافبک ها:

سان جان (استقلال – لیگ هفتم)

مرحوم حجازی را با این نردبان بدجوری دور زدند چون این سان جان به هر چیزی شبیه بود غیر ورزشکار و اصلا فیزیک بدنی اش به تنها چیزی که نمی خورد ورزش بود چه برسد به عضلات لازم برای یک هافبک دفاعی.

فابریسیو (استقلال – لیگ سوم)

کلا استقلال در لیگ سوم بدترین خریدهای خراجی ممکن را داشت که فابریسیو هم جزو آنان بود. گلی که به فولاد زد به هر چیزی شبیه بود جز یک ضربه هدفدار ولی توپ الکی الکی گل شد تا پز دهد که گل هم زده است.

اواندرو سیلوا (سایپا – برزیل)

بعد از قهرمانی سایپا در لیگ ششم این برزیلی هم مثل هموطنان قبلی خود به عنوان یک ستاره به سایپا آورده شد ولی او هم هیچ نشانی از یک بازیکن معمولی نداشت. آنقدر از لحاظ فیزیکی ضعیف بود که حتی موقع کارهای فردی هم مصدوم می شد. از علی دایی بعیدبود که چنین بنجلی را تایید کند.

* مهاجمان:

رافائل ادرفو (پرسپولیس – لیگ پنجم)

این نیجریه ای همراه با الونگ الونگ و روبرت ساها در نیم فصل پنجم به پرسپولیس آمد ولی برخلاف آنها یک بنجل به تمام معنی بود. بازیکن نبود ولی وقتی قرارداد یک و نیم ساله اش بعد از شش ماه فسخ شد، با شکایت خود حسابی پرسپولیس را به دردسر انداخت و باعث شد 6 امتیاز این تیم در لیگ هفتم کسر شود.

دی کارمو (پرسپولیس – لیگ هشتم)

پرنده فروش یا کارگر ساختمانی یا هر چیز دیگری بود به حتم فوتبالیست نبود. افشین قطبی چنان سنگ او را به سینه می زد که انگار روماریوست. او مثل نقل و نبات موقعیت های گل را هدر می داد تا زهرخندهای علی کریمی را دربرداشته باشد. اعجوبه چند روز قبل از رفتن قطبی قراردادش را فسخ کرد و رفت تا شایعات در مورد این دو نفر پررونق تر از قبل شود.

دوس سانتوس (استقلال – لیگدهم)

بنده خدا خبرنگاران حوزه استقلال در مورد فیزیک این برزیلی هر چه می گفتندکسی باورش نمی شد ولی وقتی بعد 20 روز تمرین با استقلال وارد زمین شد، مشخص شد که او می تواند حریف تمرینی خوبی برای فردین معصومیباشد! همان نیم فصلی که باعث خنده شد کفایت می کرد تا باروبندیلش را جمع کند و برود.

لیام ردی (استقلال – لیگ دوازدهم) نیکولفسکی (پرسپولیس – لیگ چهارم)


هیچکدام از این دو نفر بازی رسمی نکردند. نیکولفسکی مقدونیه ای که تحفه خطیب به پرسپولیس بود، بدون هماهنگی با علی پروین آمد و بعدها هم بابت قرارداد خود کلی دردسر برای پرسپولیس درست کرد و البته یکی دو سفر خارجی برای محمدحسن انصاری فرد جور کرد تا بالاخره طلب خود را بگیرد.

 لیام ردی استرالیایی هم قرار بود کمک حال رحمتی باشد ولی گل های مضحکی که در تمرینات و بازی های دوستانه دریافت کرد باعث شد تا قلعه نویی حتی یک دقیقه هم به او میدان ندهد و در نیم فصل دیپورت شد.