سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

حلقه ازدواج پدر و مادر در شکم نوزاد!


شما هرگز نمی‌توانید مکان نهایی شئ مفقود شده را حدس بزنید! یک زن اهل سیاتل، که حلقه ی ازدواج خود را گم کرده بود، بلاخره موفق به یافتن آن شد.

پایگاه خبری پایتخت: به گزارش CNN زوجی  بعد از مدت ها حلقه ی ازدواج خود را از عجیب ترین مکان موجود پیدا کردند!

شما هرگز نمی‌توانید مکان نهایی شئ مفقود شده را حدس بزنید! یک زن اهل سیاتل، که حلقه ی ازدواج خود را گم کرده بود، بلاخره موفق به یافتن آن شد.

اما واقعا چه کسی مقصر بود؟

بله، کودک چهارده ماهه.

حلقه ازدواج پدر و مادر در شکم نوزاد/عکس

 پزشکان، حلقه را در روده ی کودک میدا کردند. بعد از هشت ساعت تحت نظر بودن، بلاخره کودک مرخص شد و پدر و مادر باید صبر کنند تا طبیعت، کار خودش را انجام دهد.

به گفته مادر کودک، به ما اجازه داده شد که به خانه برویم، اگر حلقه در دو هفته به طور طبیعی از بدن کودکمان خارج نشد باید برای جراحی به بیمارستان برگردیم.

بعد از خروج از بیمارستان، خانواده رسما شروع به تحت نظر گرفتن کودک کردند. پدر در پستی نوشت: زن، شوهر و دوبچه دیگر لحظه به لحظه بر کودک نوپا نظارت میکنند.

زن و شوهر، پوشک بچه را مثل یک پروژه علمی دانشگاهی بازرسی میکنند به انید آنکه حلقه را پیدا کنند!!!

بعد از بررسی های متعدد بلاخره این زوج موفق به یافتن حلقه شدند و البته عکس نه چندان مناسبی برای اثبات یافتن آن منتشر کردند!!

به گفته پدر، خداروشکر که کودک نوپا در طی عبور حلقه از روده اش هیچگونه ناراحتی ای از خود نشان نداد. و البته از مردم خواست که آنها را درک کنند. چون این بچه ی سوم آنهاست و معمولا بچه های سوم،'خودشان بزرگ میشوند!!!

اکثر والدین باید این را بدانند که بلاخره کودکان همه چیز را در دهان خود میگذارند،  و گذاشتن اسباب بازی ها و اشیاء ریز و کوچک در دسترس آنها کار بسیار خطرناکی است. البته به گزارش مرکز مطالعات و پیشگیری بیماری ها، این مساله که کودکان هر چیزی را میبلعند بسیار طبیعی بوده و بخشی از تکامل آنها به حساب می آید و این وظیفه والدین است که همه چیی را کنترل کنند. پزشکان متخصص اطفال میگویند که کودکان برای کشف اشیاء اطراف خودشان، همه چیز را در دهان خود میگذارند و والدین باید تا دو الی سه سالگی مراقب باشند تا کودکان آنها دچار مشکل نشوند.


ویدیو مرتبط :
پدر، مادر و یک نوزاد...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل نوزاد 8 ماهه برای ازدواج با مادر



اخبار حوادث - قتل نوزاد 8 ماهه برای ازدواج با مادر

فرمانده انتظامی لاهیجان شناسایی مادر این نوزاد را نخستین اقدام پلیس عنوان کرد و گفت: مادر این نوزاد در مسافرخانه‌ای در حال استراحت بود که پس از بیدار شدن متوجه مفقود شدن نوزاد شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری قاتل نوزاد هشت ماهه با تلاش پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، محمود قاسمی عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری قاتل یک نوزاد هشت ماهه را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه جسد یک نوزاد هشت ماهه در کنار رودخانه لاهیجان کشف شده بود، اظهار کرد: پلیس پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده انتظامی لاهیجان شناسایی مادر این نوزاد را نخستین اقدام پلیس عنوان کرد و گفت: مادر این نوزاد در مسافرخانه‌ای در حال استراحت بود که پس از بیدار شدن متوجه مفقود شدن نوزاد شد.

وی از ردپای صاحب مسافرخانه در پرونده مذکور خبر داد و افزود: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما با توجه به دلایل و مستندات پلیس به قتل این نوزاد هشت ماهه اعتراف کرد.

قاسمی با اشاره به اینکه متهم نوزاد را مانعی برای ازدواج با مادرش می‌دانست، تصریح کرد: قاتل سنگدل پس از خواب مادر، نوزاد را برداشت و در داخل رودخانه انداخت.

وی خاطرنشان کرد: قاتل نوزاد هشت ماهه پس از دستگیری و تحقیقات لازم تحویل مراجع قضایی شد. 

اخبار حوادث - فارس