سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تمساح غول پیکر در فلوریدا!


تعطیلات فلوریدا اکنون خطرناک تر از حالت معمول به نظر می رسد. اوایل هفته پیش بود که یک پسربچه 13 ساله توسط کوسه گاز گرفته شد و حالا یک ناامنی دیگر در زمین گلف!

صبح بخیر: تعطیلات فلوریدا اکنون خطرناک تر از حالت معمول به نظر می رسد. اوایل هفته پیش بود که یک پسربچه 13 ساله توسط کوسه گاز گرفته شد و حالا یک ناامنی دیگر در زمین گلف! چالز هلمز که همراه با دوستانش مشغول بازی گلف بودند، ناگهان با یک جانور خیلی بزرگ روبرو شدند. هلمز ابتدا فکر کرد که آن یک شوخی است و کسی آنها با آنها شوخی دارد، چون غیرممکن بود که یک تمساح این قدر بزرگ شود. 

تمساح غول پیکر در فلوریدا!

تمساح غول پیکر در فلوریدا!


ویدیو مرتبط :
تمساح غول پیکر!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صید تمساح غول پیکر در «آلاباما»+عکس



اخبار گوناگون - صید تمساح غول پیکر در «آلاباما»+عکس

یک خانواده اهل ایالت «آلاباما» در آمریکا توانستند با صید یک تمساح غول پیکر به وزن بیش از 453.5 کیلوگرم رکورد جدیدی در این منطقه ثبت کنند.

به گزارش ایسنا شکارچیان منطقه آلاباما یک تمساح 453.5 کیلویی شکار کردند که این تمساح بزرگترین تمساحی است که تا کنون به صورت قانونی در ایالت «آلاباما» شکار می‌شود.

این تمساح غول پیکر که در پارک ایالتی جنوب آلاباما و با استفاده از قلاب صید شد به حدی سنگین بود که برای حمل آن و قرار دادن روی ترازو از بیل مکانیکی استفاده شد.

«مایک سیورینگ» زیست شناس حیات وحش ایالت آلاباما که از صید این تمساح شگفت زده بود با بیان مطلب فوق افزود: این تمساح فوق العاده تماشایی بود.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، این تمساح غول پیکر که بیش از 453.5 کیلوگرم وزن و 4 متر و 57 سانتی متر طول دارد، بیش از 45 کیلوگرم از تمساحی که رکورد قبلی این ایالت را در اختیار داشت، سنگین‌تر است.

«سیورینگ» می‌گوید: با توجه به حضور تصادفی تمساح‌ها در برکه‌های مزارع پرورش ماهی، شکار آنها از سال 2011 میلادی در ایالت آلاباما مجاز اعلام شد.

در سال 1967 میلادی پس از آنکه جمعیت تمساح‌های آمریکا بدنبال نابودی زیستگاه‌ها و شکار بی رویه رو به کاهش رفت، این خزنده در فهرست جانوران در معرض خطر قرار گرفت. اما 20 سال بعد، پس از آنکه تعداد تمساح‌ها در جنوب ایالات متحده دوباره افزایش یافته و به بیش از یک میلیون قطعه رسید، این جانور از فهرست گونه‌های در معرض خطر خارج شد. 

 

اخبار,اخبار گوناگون, صید تمساح

 

اخبار,اخبار گوناگون, صید تمساح

 

اخبار,اخبار گوناگون, صید تمساح

 

اخبار,اخبار گوناگون, صید تمساح

 اخبار گوناگون - ایسنا