سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصویری از توانمندی های علی دایی



ویدیو مرتبط :
تذکر جالب توجه علی دایی به یک فوتبالیست در پی بوسیدن دست دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری عجیب از علی دایی و پرسپولیسی ها+ عکس



 اخبار ورزشی - تصویری عجیب از علی دایی و پرسپولیسی ها+ عکس

اما بعد از اعتراض شدید رضا نوروزی و صادقیان که در نهایت منجر به اخراج صادقیان شد دایی،پیروانی ،منافی ،غلامپور و حتی مدیر رسانه ای پرسپولیس بر سر داور آوار شده اند.

  صحنه اعتراض پرسپولیسی ها بعد از اخراج پیام صادقیان جالب و البته عجیب است.درست است که در این صحنه اکبریان داور مسابقه خطای  هند واضح  مدافع فولاد را ندید اما داد و قال پرسپولیسی ها  و اعتراض هایشان  آنقدر شدید بود که فکر می کردی داور یک پنالتی مسلم را به سود تیم دایی نگرفته است.

با اعلام این هند نهایتا یک ضربه غیر مستقیم پشت 18 قدم و از زوایه ای نه چندان مناسب نصیب پرسپولیس می شد که باید توپ را روی دروازه ارسال می کردند  و شانس گل شدنش هم زیاد نبود اما بعد از اعتراض شدید رضا نوروزی  و صادقیان که در نهایت منجر به اخراج صادقیان شد دایی،پیروانی ،منافی ،غلامپور و حتی مدیر رسانه ای پرسپولیس  بر سر داور آوار شده اند  که البته داور چهارم و جلال مردای به کمک داور آمده اند و در حال آرام کردن و البته توجیه نیمکت نشینان پرسپولیس هستند.
 

اخبار,اخبارورزشی,علی دایی

اخبار ورزشی - ای اسپورت