سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویری برای رفع خستگی هفته!








ویدیو مرتبط :
رفع خستگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انگور برای رفع خستگی مفید است



 

 

انگور برای رفع خستگی مفید است

 

 

مصرف انگور به دلیل داشتن پتاسیم برای رفع خستگی مفید است.انگور برای سلامت قلب، ریه و كلیه مفید است و به دلیل داشتن املاح و مواد سلولزی ، ملین است و موجب كاهش اوره خون می‌شود.

 


این متخصص تغذیه در گفتگو با فارس افزود: انگور حاوی ویتامین‌ های A ، B و C است و مقداری منیزیم ، كلسیم ، آهن ، فسفر ، پتاسیم و آلبومین دارد.

 


وی گفت: انگور میوه‌ای ضدعفونی كننده است و برای درمان بیماری‌های یبوست ، عوارض رماتیسم ، كم‌خونی و برای پیشگیری از سرطان سودمند است. انگور به دلیل اینكه خاصیت ضد عفونی كننده دارد یكی از میوه‌های ضد سرطان شناخته شده است.

 


این متخصص تغذیه اضافه كرد: انگور سرشار از پتاسیم است كه برای برطرف كردن ضعف بدن بسیار مفید است و مصرف آن برای افراد مبتلا به ناراحتی‌های قلب و اعصاب بسیار مفید است.

 


صفوی گفت: انگور برای سلامت قلب، ریه و كلیه مفید است و به دلیل داشتن املاح و مواد سلولزی، ملین و مدر است و موجب كاهش اوره خون می‌شود.

 


دانه‌های خشك انگور صفرا و بلغم را رفع می‌كند و حالت‌های خستگی را برطرف می‌كند.

 


این متخصص تغذیه افزود: روغن هسته انگور نیز حاوی اسید‌های چرب غیر اشباع است و برای سلامت بدن مؤثر است.... / خبرگزارى فارس