سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویری از مجسمه ماسه ای عظیم


مجسمه ساز «Ray Villafane» به تازگی تیمی با «Sue Beatrice» تشکیل داده تا یک مجسمه ماسه ای حیرت انگیز به اندازه یک فیل واقعی 9 فوتی که درحال شطرنج بازی کردن با یک موش است را بسازند.

صبح بخیر: مجسمه ساز «Ray Villafane» که بیشتر به خاطر کدوتنبل های کنده کاری شده اش مشهور است به تازگی تیمی با هنرمند «Sue Beatrice» تشکیل داده تا یک مجسمه ماسه ای حیرت انگیز به اندازه یک فیل واقعی 9 فوتی که درحال شطرنج بازی کردن با یک موش است را بسازند. نمایش این مجسمه فوق العاده دقیق و سرگرم کننده در پاویلیون ساندرسون لینکلن در مرکز شهر «Carefree» در ایالت آریزونا تا ماه آگوست ادامه دارد.

مجسمه ماسه ای عظیم و خیره کننده!

مجسمه ماسه ای عظیم و خیره کننده!

مجسمه ماسه ای عظیم و خیره کننده!

مجسمه ماسه ای عظیم و خیره کننده!

مجسمه ماسه ای عظیم و خیره کننده!

مجسمه ماسه ای عظیم و خیره کننده!


ویدیو مرتبط :
مجسمه های ماسه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فستیوال مجسمه‌سازی با ماسه در آلمان



 

فستیوال مجسمه سازی باماسه درآلمان

 

هشتمین دوره بین المللی فستیوال مجسمه سازی با ماسه هم اکنون در شهر برلین آلمان برگزار می شود و بیش از ۲۰ مجسمه ساز از قسمت های مختلف جهان در این فعالیت ها حضور یافتند.

 

فعالیت های این فستیوال ششم ماه ژوئن جاری آغاز شده و تا ۲۹ اوت آینده ادامه دارد.

 

این فستیوال یکی از بزرگترین مسابقات در میان مجسمه سازان به شمار می رود و برگزار کنندگان آن کارگاه های کار مجانی برای افراد مبتدی برپا می کنند.