سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اینفوگرافی: تاریخچه چسب


موادی که امروز به عنوان چسب میشناسیم تاریخچه ای قدیمی دارد. چسب یکی از اختراعات انسان لست که صدها سال طول کشیده است تا به چسبی که امروزه در زندگی روزمره استفاده می کنیم برسد.

وبسایت اینفوگرافیک: موادی که امروز به عنوان چسب میشناسیم تاریخچه ای قدیمی دارد. چسب یکی از اختراعات انسان لست که صدها سال طول کشیده است تا به چسبی که امروزه در زندگی روزمره استفاده می کنیم برسد. در حال حاضر چسب یک صنعت میلیون دلاری با انواع مختلف و کاربردهای گوناگون است. دیدن چگونگی پیشرفت از چسب اسب تا المر و حالا فناوری نانو بسیار جالب است.

تاریخچه چسب


ویدیو مرتبط :
اینفوگرافی تاریخچه بازیهای ایران و چین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینفوگرافی؛ تاریخچه ارتباطات


در طول سال‌ها، بشر حالت‌های مختلف ارتباطات را برای اتصال، برخورد و تقابل با یکدیگر توسعه داده است. همچنان‌که تکنولوژی تکامل یافته، فرصت‌های ارتباطی سریع‌تر و ثمر‌بخش‌تری ایجاد شده است.

وبسایت اینفوگرافیک: در طول سال‌ها، بشر حالت‌های مختلف ارتباطات را برای اتصال، برخورد و تقابل با یکدیگر توسعه داده است. همچنان‌که تکنولوژی تکامل یافته، فرصت‌های ارتباطی سریع‌تر و ثمر‌بخش‌تری ایجاد شده است. در اینفوگرافیک زیر سیر تکاملی ارتباطات به تصویر کشیده‌ شده است.

تاریخچه ارتباطات