دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پنکه بدون پره!



 

پنکه بدون پره! (عكس)

 

این پنکه جدید به نام Dyson Fann بدون داشتن پره و با استفاده از تکنولوژی جدید هوا را به درون میکشد. سپس به جلو می وزد.

 

پنکه بدون پره! (عكس)

 

پنکه بدون پره! (عكس)


ویدیو مرتبط :
پنکه های بدون پره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بال و پر «شب پره های خرم آباد» ریخت



 

 

بال و پر «شب پره های خرم آباد» ریخت

 

 

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از انهدام باند سرقت از منازل شهرستان دشتستان كه خود را «شب پره های خرم آباد» نامیده بودند، خبرداد.

سرهنگ هوشمند شریفی با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام گزارش های متعدد مبنی بر سرقت از منازل شهروندان دشت ستانی كه عمدتا در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیل صورت گرفته بود، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور كار ماموران پلیس قرار گرفت.

رییس پلس آگاهی استان بوشهر ادامه داد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و شناسایی متهمان، ماموران، چهار عضو اصلی این باند با هویت «جعفر ـ ر»، «عباس ح»، «اكبر ـ م» و «داود ـ م» را شناسایی و در یك عملیات پلیسی دستگیر كردند.

شریفی با بیان اینكه متهمان در بازجویی های خود به ۱۷ مورد سرقت از منازل در دشت ستان و چندین مورد از استان همجوار اعتراف كرده اند، افزود: سه فقره از سرقت های این افراد نیز ناكام بوده است.

وی درباره فعالیت این باند سرقت به ایسنا گفت: این سارقان متشكل از افراد غیر بومی و ساكن خرم آباد بوده اند كه از این شهر به بوشهر و استان های همجوار رفته و پس از سرقت دوباره به شهر خود بازمی گشتند كه در ادامه تحقیقات دو مالخر به هویت معلوم كه با این افراد همكاری داشتند، نیز شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته رییس پلیس آگاهی بوشهر، متهمان در بیشتر موارد، طلا و پول نقد سرقت كرده اند.

شریفی افزود: تاكنون پنج مالباخته شناسایی شدند و بخشی از اموال از مالخران پس گرفته و به آنان بازگردانده شد.

وی با بیان اینكه پرونده پس از تكمیل همراه با متهمان به مراجع قضایی تحویل داده شد از شهروندان خواست تا قوانین ایمنی و حفاظتی را در ساختمان های خود رعایت كنند و هرگونه موارد مشكوك را از طریق سامانه پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی كنند...../ ایسنا