دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

سامسونگ بهترین برند دستگاه های اندرویدی


براساس مطالعه ای که اخیرا انجام شد و نتیجه آن امروز منتشر شده است ، سامسونگ بعنوان بهترین و محبوب ترین برند در ایالات متحده و البته در زمینه دستگاه های اندرویدی شناخته شده است و از این نظر مردم این برند را به دیگر برندهای موجود ترجیح داده اند




صبح بخیر:  براساس مطالعه ای که اخیرا انجام شد و نتیجه آن امروز منتشر شده است ، سامسونگ بعنوان بهترین و محبوب ترین برند در ایالات متحده و البته در زمینه دستگاه های اندرویدی شناخته شده است و از این نظر مردم این برند را به دیگر برندهای موجود ترجیح داده اند . طبق نتایج بدست آمده ، در این تحقیق ، برندهای موتورولا ، HTC و ال جی در رتبه های بعدی قرار گرفته اند . همچنین طبق این مطالعه برندهای ZTE و Huawei دارای پائین ترین رتبه در این لیست می باشند .

در بخش دیگری از این گزارش ، حدود ۴۷ درصد از کسانی که در ایالات متحده اسمارت فونی را انتخاب می کنند ، ترجیح می دهند که اسمارت فونی اندرویدی را برای خرید انتخاب کنند ، در این گزارش آیفون با ۲۴ درصد در رتبه دوم انتخاب قرار دارد .

همچنین بخش جالب دیگری که در این گزارش است مربوط به نوع تصمیم گیری افراد برای تهیه اسمارت فون است . طبق این گزارش حدود ۴۷ درصد از کسانی که اندروید را بعنوان پلاتفرم خود انتخاب کرده اند ، تصمیم گیری آنها برای خرید این نوع پلاتفرم براساس تحقیق و جستجوی شخصی آنها بوده است ، حدود ۲۷ درصد از کسانی که این پلاتفرم را انتخاب کرده اند فقط به این دلیل این پلاتفرم را انتخاب کرده اند که معتقدند گوگل معتبرترین شرکت در این زمینه است .

نظر شما در این زمینه چیست ؟ اگر شما هم حق انتخاب داشته باشید آیا اسمارت فونی اندرویدی انتخاب می کنید ؟ کدام برند را بعنوان بهترین برند دستگاههای اندرویدی بازار انتخاب می کنید ؟ و در نهایت آیا فکر میکنید که در کشور ما نیز آمار استفاده از اسمارت فون ها به همین شکل باشد ؟


ویدیو مرتبط :
برند خدمت برند محصول معماری برند نگاه فرهنگی به برند و برندسازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سامسونگ گلکسی Q، اولین دستگاه لمسی تاشو



گوشی سامسونگ , دستگاه های تاشو لمسی  , اخبار علمی

سامسونگ در نظر دارد تا یکی از اولین مدل دستگاه های تاشو لمسی خود را در سال ۲۰۱۳ روانه بازار نماید، دستگاهی که با نام Samsung GT-B9150 شناخته می شود. براساس گزارشات مختلف بدست آمده این دستگاه تاشو دارای یک صفحه نمایش ۵.۳ اینچی Super AMOLED HD Dual می باشد. براساس ادعای Techjailbreak این دستگاه جدید، Samsung Galaxy Q نام خواهد داشت.

در بخش پردازنده به نظر می رسد که سامسونگ این دستگاه جالب خود را مجهز به پردازنده قدرتمند Exynos 5250 کند. دو دوربین ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم، قابلیت های ارتباطی وای فای، NFC و بلوتوث و یک باتری بزرگ ۳۵۰۰mAh از دیگر مشخصات این دستگاه سامسونگ می باشد.

نظر شما در مورد این دستگاه جدید سامسونگ چیست؟ آیا این دستگاه هم می تواند همانند گلکسی نوت طرفداران خاص خود را پیدا نماید؟

منبع: pcwar.com