اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"انفجار خمپاره" شمس آباد را لرزاند



بامداد امروز صدای انفجار مهیبی نزدیک قبرستان شهر شمس آباد از توابع شهرستان دزفول را لرزاند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، صدای انفجاری مهیب حوالی ساعت یک بامداد امروز نزدیک قبرستان شهر شمس آباد از توابع شهرستان دزفول را لرزاند.

علت این صدا ، خمپاره خنثی نشده از زمان جنگ هشت ساله بود که شخصی آنرا درون لاستیک جاسازی و آتش زده بود.

این انفجار به جز آسیب رساندن به یک خودروی سواری فاقد سرنشین ، خسارت دیگری نداشته ، ولی ترکش‌های این خمپاره تا فواصل دورتر پرتاب شده است.

حبیب اله آصفی فرماندار ویژه دزفول درباره این خبر گفت: این افراد از سوی نیروی انتظامی تحت تعقیب می باشندولی تا کنون کسی دستگیر نشده است.

گفتنی است،  بخشی از ضایعات جنگی که عمدتا گلوله های خمپاره و توپ می باشند سالهاست که در پادگان های نظامی اطراف دزفول رها شده و بعضا به عنوان ضایعات آهن به فروش می رسند.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار گاز خیابان مفتح را لرزاند



 

 

انفجار در میدان هفت تیر,انفجار درخیابان مفتح جنوبی

 

 

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مصدومیت چهار نفر در اثر انفجار شب گذشته در خیابان مفتح خبر داد.

 

حسن عباسی در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینكه تكنیسین های اورژانس تهران بزرگ در ساعت ۲۱:۳۳ شب گذشته از طریق تماس مردمی از سامانه ۱۱۵ در جریان وقوع انفجاری در میدان هفت تیر ابتدای مفتح جنوبی قرار گرفتند، گفت: امدادگران اورژانس با حضور در صحنه حادثه دریافتند یك سوپر ماركت دچار انفجار شده است.

وی با بیان اینكه در این انفجار چهار نفر مصدوم شدند گفت: در میان مصدومان این حادثه دو زن و دو مرد وجود داشت كه همگی آنان توسط امدادگران به بیمارستان مطهری و فیروزگر منتقل شدند.

مسعودعلوی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز در مورد علت انفجار شب گذشته در خیابان مفتح به ایسنا گفت: بررسی كارشناسان سازمان آتش نشانی نشان داد كه نشت از سیلندر گاز موجب این انفجار شده است.

وی افزود: نشت گاز سبب شد كه فضای فروشگاه از گاز پر شود و پس از آن یك اصطكاك موجب این انفجار شد..../خبرگزارى ایسنا