اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

5 نفر در تصادف جاده اهر - تبریز زنده زنده سوختند‌!



اخبار حوادث - 5 نفر در تصادف جاده اهر - تبریز زنده زنده سوختند‌!

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خبر داد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک دستگاه تریلر، در جاده اهر _تبریز، حوالی روستای گوی درق، 5 سرنشین پژو زنده زنده سوختند.

حبیب حسینقلی زاده در گفت و گو با ایسنا، این حادثه در ساعت 13:50 ظهر امروز به وقوع پیوست در پی آن سرنشین تریلر مصدوم شد و 5 سرنشین پژو نیز در دم جان باختند.

سرهنگ شکری جانشین فرمانده پلیس راه استان در گفت و گو با ایسنا علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ سواری پژو در حین سبقت عنوان کرد. 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
18+ زنده زنده سوختن پنج نفر در ماشین ( جاده اهر - تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۲ زن «زنده زنده» در ساختمان داغ سوختند





 

۲ زن «زنده زنده» در ساختمان داغ سوختند

 

مرگ دلخراش دو زن جوان بر اثر آتش سوزی اسرارآمیز ، پلیس جنایی بندرعباس را با معمای تازه ای رو به رو کرد. لفن مرکز فوریت های آتش نشانی بندرعباس ۲۱:۴۵ جمعه به صدا در آمد و یک شهروند اعلام کرد خانه ای در کوی کارگر ۵ خیابان ملت به شدت شعله ور شده است.


سپس کمک رسانان ایستگاه شماره ۲ این سازمان به سرعت به ساختمان مورد نظر رفتند و در عملیاتی نفسگیر آتش را مهار کردند اما با مرگ دو زن ، خستگی بر جانشان ماند.

 

در آن بین سه مرد جوان نیز دچار ۲۰ تا ۳۰ درصد سوختگی شدند اما با تلاش «ناجیان ۱۲۵» و کمک رسانان اورژانس از مرگ گریختند.

 

به دنبال تحقیق مقدماتی بازپرس کشیک وقت دادسرای بندرعباس پیکرهای قربانیان به پزشکی قانونی فرستاده شد.

 

رازگشایی معما روی سه فرضیه خودسوزی ، جنایت یا بی احتیاطی متمرکز است.