اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

3 کشته بر اثر سقوط خودرو به رودخانه


بر اثر سقوط یک خودرو به رودخانه‌ای در جاده فریدونکنار، سه تن کشته شدند.

خبرگزاری فارس: بر اثر سقوط یک خودرو به رودخانه‌ای در جاده فریدونکنار، سه تن کشته شدند.

امروز ساعت 14:30 به دنبال تماس مردمی با مرکز ارتباطات اورژانس 115 این استان مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سمند به داخل رودخانه در جاده فریدونکنار ـ آمل، بلافاصله نسبت به اعزام آمبولانس اقدام شد.

این اتفاق در منطقه «منقارپی» اتفاق افتاد و بلافاصله همکاران پایگاه شیرمحله فریدونکنار به محل حادثه اعزام شدند، همه سرنشینان خودرو که سه خانم 15، 25 و 15 ساله بودند، درون خودرو محبوس و به‌علت خفگی، در دم فوت شدند.


ویدیو مرتبط :
۴ کشته بر اثر برخورد کامیون با ۸ خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بر اثر سقوط هواپیما در آمریکا چهار نفر کشته شدند



اخبار حوادث - بر اثر سقوط هواپیما در آمریکا چهار نفر کشته شدند

مقامات آمریکایی روز پنجشنبه اعلام کردند دست کم چهار نفر بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای کوچک روی ساختمانی در فرودگاه کانزاس در مرکز آمریکا کشته شدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا اعلام کرد موتورهای این هواپیمای دو موتوره کمی بعد از بلند شدن از زمین از کار افتاد و هواپیما در حالی که سعی می کرد به باند فرود بازگردد به ساختمان مرتفعی برخورد کرد.

این منبع در بیانیه ای اعلام کرد بر اثر این سانحه چهار نفر کشته و پنج نفر نیز به دلیل جراحات شدیدی که برداشته بودند، به بیمارستان منتقل شدند.

مقامات محلی در بیانیه ای اعلام کردند تیم های امداد هنوز در محل در جستجوی چهار نفر هستند که هنگام برخورد هواپیما در درون ساختمان بودند.

پلیس نیز اعلام کرد هنگامی که صبح روز پنجشنبه هواپیما به ساختمان برخورد کرد و باعث آتش سوزی در آن شد، حدود یکصد نفر در ساختمان بودند.

ماموران آتش نشانی ساعت ها طول کشید تا آتش را مهار کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، این منبع اعلام کرد با وجود این فرودگاه باز بود و برخی از پروازهای آن لغو شد.
اخبار حوادث - واحد مرکزی خبر