اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

3 خودرو بی ستاره شدند


کیفیت سه خودروی جک S5، وولیکس C30 و رانا تولیدی در آذر ماه امسال کاهش یافته است.

خبرگزاری ایسنا: کیفیت سه خودروی جک S5، وولیکس C30 و رانا تولیدی در آذر ماه امسال کاهش یافته است.

براساس گزارش رده‌بندی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کیفیت خودروی جک S5 تولیدی در آذر ماه کاهش یافته و این خودرو از سطح کیفی سه ستاره، به سطح کیفی دو ستاره نزول کرده است.

کیفیت خودروی وولیکس C30 نیز کاهش یافته و سطح کیفی این خودرو از دو ستاره به یک ستاره، تنزل یافته است.

همچنین کیفیت خودروی رانا نیز کاهش یافته و این خودرو از سطح کیفی دو ستاره به سطح کیفی یک ستاره، تنزل یافته است.

گفتنی است که از آذر ماه امسال با تغییر دستورالعمل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی (آدیت)، نحوه تعیین و اعلام سطح کیفی خودروها نیز تغییر کرده و به جای ارائه نمره منفی، تعیین سطح کیفی خودروها با استفاده از مدل درجه‌بندی یک تا پنج ستاره، صورت گرفته است.

در مدل جدید ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، یک ستاره، پایین‌ترین سطح کیفی و پنج ستاره، بالاترین سطح کیفی خودروها را نشان می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
عبور و مرور ماشین ها و ستاره ها - اجاره خودرو در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل غیبت ستاره جنجالی استقلال در تمرین؛ معامله خودرو و تمدید اجاره نامه



اخبار,اخبارورزشی  ,  استقلال

هافبک عراقی استقلال روز گذشته با اجازه از سرمربی در تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت و این بازیکن امروز در تمرینات شرکت خواهد کرد.

 جاسم کرار در تمرین روز گذشته استقلال شرکت نکرد و این مساله شائبه‌هایی را در مورد این بازیکن ایجاد کرد اما کرار برای غیبت خود با پرویز مظلومی تماس گرفت و این موضوع را به گوش سرمربی استقلال رساند.

بهرام امیری معاون باشگاه استقلال در این باره گفت: «کرار روز گذشته برای معامله یک خودرو اقدام کرد و پس از آن برای تمدید قرارداد خانه خود به املاک رفت و به همین دلیل نتوانست به تمرین برود.»

وی افزود: «او اعلام کرد بلافاصله بعد از نهایی شدن کار تمدید قرارداد خانه خود می‌تواند به تمرین برود ولی ممکن است به ترافیک بخورد و به همین دلیل از مسئولان تیم اجازه گرفت و شما امروز می‌بینید که کرار در تمرین حضور پیدا خواهد کرد.»

 معاون باشگاه استقلال در خصوص زمان تقریبی صدور آی تی سی پروپیچ گفت: «ما بلافاصله برای این بازیکن درخواست کارت بازی کردیم که فکر می‌کنم طی دو سه روز آینده این مشکل نیز حل شود.»

 اخبار  ورزشی  -  فارس