اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

22 کاپیتان در 7 سال برای پرسپولیس!


علیرضا نورمحمدی مدافع تیم پرسپولیس در بازی مقابل صبا برای اولین بار بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را به بازو بست و شصت و هفتمین کاپیتان تاریخ پرسپولیس شد.

خبرآنلاین: علیرضا نورمحمدی مدافع تیم پرسپولیس در بازی مقابل صبا برای اولین بار بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را به بازو بست و شصت و هفتمین کاپیتان تاریخ پرسپولیس شد.

 نورمحمدی که در غیاب سید جلال حسینی در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار گرفته بود، برای اولین بار در یک بازی رسمی کاپیتان پرسپولیس شد. با احتساب کاپیتانی نورمحمدی، پرسپولیس در هفت سال اخیر 22 کاپیتان داشته است که کریم باقری، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و سیدجلال حسینی سرشناس ترین آنها بوده اند.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفشگری کاپیتان پرسپولیس در سال 95


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار هفته بیست‌وچهارم هم بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو خواهد بست.

خبرگزاری میزان: مصدومیت علیرضا نورمحمدی و محرومیت محسن بنگر باعث شد مهرداد کفشگری برای دومین بار در لیگ برتر پانزدهم، بازوبند کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس را بر بازو ببندد.

با توجه به رابطه سرد برانکو با نورمحمدی و عملکرد ضعیف بنگر در هفته‌های اخیر احتمال ادامه کاپیتانی‌های کفشگری در این فصل وجود دارد.

زوج لوکا ماریچ و مایکل اومانیا در دیدار مقابل صبا نمایش خوبی داشت و احتمال نیمکت‌نشینی کاپیتان‌های اول و دوم پرسپولیس در دیدار هفته بیست‌وچهارم مقابل سیاه‌جامگان وجود دارد.

بدین ترتیب کفشگری که کاپیتان سوم تیم تحت هدایت برانکو محسوب می‌شود در سال 95 برای سومین بار در این فصل بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو خواهد بست.