اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

21 مجروح در واژگونی مینی بوس در جاده آمل



21 مجروح در واژگونی مینی بوس در جاده آمل

رئیس بیمارستان 17شهریور آمل از پذیرش 21 نفر مصدوم حادثه واژگونی مینی بوس در جاده پرتردد آمل - چمستان در این بیمارستان خبر داد.

شهرام کاشانی اظهارداشت: حال چهار نفر از مصدومان این حادثه دلخراش نامساعد بوده و در بخش های مختلف این بیمارستان بستری هستند.
 
وی افزود: 17 نفر دیگر مصدومان سانحه واژگونی مینی بوس در جاده آمل چمستان پس از درمان سرپایی ترخیص شدند.
 
جاده پرتردد آمل به چمستان به علت کم عرض بدون از جاده های خطر آفرین محسوب می شود که در سالهای اخیر باعث بروز تصادفهای منجر به فوت و جرح زیادی شده است.
 
طرح تعریض این جاده پرتردد چمستان به آمل که از مصوبه های سفر دولت نهم به مازندران بوده است متاسفانه تاکنون تکمیل نشده است./مهر

 


ویدیو مرتبط :
14 کشته در پی واژگونی مینی بوس در سد کارون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی مینی بوس در مشهد دو كشته و ۲۱ مجروح برجای گذاشت



حادثه تصادف سه خودرو در مشهد

واژگونی مینی بوس در مشهد دو كشته و ۲۱ مجروح برجای گذاشت

  برخورد سه خودرو در مشهد كه منجر به واژگونی یك دستگاه مینی بوس شد، دو كشته و ۲۱ مجروح برجای گذاشت.

مدیر حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشكی مشهد روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه حوالی ساعت ۲۴ شب گذشته در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان سپاد مشهد رخ داد.


دكتر رضا وفایی نژاد افزود: مجروحان این حادثه از سوی شش دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های رضوی، امدادی و هاشمی نژاد انتقال یافتند.


مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد نیز گفت: در این حادثه ۹ نفر از مسافران محبوس شده در مینی بوس از سوی نیروهای آتش نشان، خارج شدند.

 

حسین خاكپور افزود: گروه های نجات از چهار ایستگاه آتش نشانی مشهد با استفاده از جرثقیل مینی بوس را برداشته و مصدومان این حادثه را خارج كردند.


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد نیز گفت: در این حادثه سه خودرو پراید، زانتیا و مینی بوس با هم برخورد كردند كه منجر به واژگونی خودرو مینی بوس شد.


سرهنگ علی اصغر اسماعیلی علت این حادثه را انحراف به چپ خورو پراید اعلام كرد.
وی افزود: هم اكنون چهار نفر از مصدومین حادثه در بیمارستان بستری هستند وبقیه مرخص شده اند. /ایرنا