اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

206 در تصادف با کامیون متلاشی شد +عکس


تصادف شدید پژو 206 با کامیونت در جاده خاوران باعث مرگ آنی یک نفر و مصدومیت سه نفر از سرنشینان خودرو شد.

خبرآنلاین: تصادف شدید پژو 206 با کامیونت در جاده خاوران باعث مرگ آنی یک نفر و مصدومیت سه نفر از سرنشینان خودرو شد.

در پی تماس شاهدان با سامانه 125 و اعلام وقوع این حادثه به سامانه 125 آتش نشانی تهران، ستاد فرماندهی این سازمان بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 63 به همراه گروه امداد و نجات 15 را در ساعت 17:37 دقیقه عصر دیروز دوشنبه به محل حادثه در جاده خاوران، روبروی عباس آباد روانه کرد.

بنا به گفته فرمانده آتش نشانان اعزامی، پژو 206 در مسیر شرق به غرب بزرگراه جاده خاوران در حال حرکت بود که به علت نامعلومی به شدت با قسمت عقب کامیونت حامل چوب تصادف کرد.

حسن رضی ترابی گفت: شدت تصادف به حدی بود كه پژو 206 متلاشی شد و هر چهار سرنشین آن که از اعضای یک خانواده بودند در میان آهن پاره های خودرو گرفتار و به سختی مجروح شدند.

او گفت: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل تصادف، همزمان با ایمن سازی محل و رعایت نكات ایمنی ونیز قطع جریان برق پژو، مبادرت به رها سازی سرنشینان از داخل خودروی سواری کردند.

متاسفانه در این تصادف شدید مادر خانواده بنام مرجان 36 ساله جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر از سرنشینان دیگر مصدوم شدند که به دلیل شدت جراحات وارده توسط امداد هوایی به مراكز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است علت وقوع تصادف از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

206 در تصادف با کامیونت متلاشی شد

206 در تصادف با کامیونت متلاشی شد

206 در تصادف با کامیونت متلاشی شد

206 در تصادف با کامیونت متلاشی شد

206 در تصادف با کامیونت متلاشی شد

206 در تصادف با کامیونت متلاشی شد

206 در تصادف با کامیونت متلاشی شد


ویدیو مرتبط :
تصادف کامیون با 206 از عقب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف هولناک سمند با کامیون/ راننده سمند زنده ماند+عکس



اخبار,اخبار حوادث ,تصادف

 

اخبار حوادث - تصادف هولناک سمند با کامیون/ راننده سمند زنده ماند+عکس

صبح امروز طی تماس با آتش نشانی تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در جاده تهران به طرف شهریار،بعد از میدان معادن گزارش گردید.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، صبح امروز ساعت 04:36 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در جاده تهران به طرف شهریار،بعد از میدان معادن گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه  101 مرکزی  را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و یکدستگاه خودرو سمند به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدستگاه کامیون 10 تن برخورد نموده که منجر به محبوس و مصدوم شدن راننده سمند و خسارت مالی گردیده بود.

در نهایت ضمن ایمن سازی کامل محیط و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودرو ها فرد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل جهت انتقال خودروها به پارکینگ تحویل راهنمائی و رانندگی گردید.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران