اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۹ کشته و زخمی در سقوط هواپیمایی در امریکا



اخبار,اخبار حوادث,سقوط هواپیمایی در امریکا

 

اخبار حوادث - ۹ کشته و زخمی در سقوط هواپیمایی در امریکا

مقامات آمریکا اعلام کردند بر اثر سقوط یک فروند هواپیما بر روی ساختمانی در فرودگاه کانزاس در مرکز آمریکا دستکم چهار نفر کشته و ۵ نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن،سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا اعلام کرد موتورهای این هواپیمای دو موتوره کمی بعد از بلند شدن از زمین از کار افتاد و هواپیما در حالی که سعی می کرد به باند فرود بازگردد به ساختمان مرتفعی برخورد کرد.

این منبع در بیانیه ای اعلام کرد بر اثر این سانحه چهار نفر کشته و پنج نفر نیز به دلیل جراحات شدیدی که برداشته بودند، به بیمارستان منتقل شدند.

مقامات محلی در بیانیه ای اعلام کردند تیم های امداد هنوز در محل در جستجو هستند.

پلیس نیز اعلام کرد هنگامی که پنجشنبه هواپیما به ساختمان برخورد کرد و باعث آتش سوزی در آن شد، حدود یکصد نفر در ساختمان بودند.ماموران آتش نشانی ساعت ها طول کشید تا آتش را مهار کردند.

این منبع اعلام کرد با وجود این فرودگاه باز است اما برخی از پروازها لغو شده است. 

 

اخبار حوادث - واحد مرکزی خبر

 


ویدیو مرتبط :
سقوط اسپیس شیپ 2، و کشته و زخمی شدن خلبان های آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط بوئینگ ۷۷۷ در فرودگاه سانفرانسیسکو و دو کشته و ۱۸۱ زخمی



سقوط بوئینگ ۷۷۷ در فرودگاه سانفرانسیسکو و دو کشته و ۱۸۱ زخمی

واحد مرکزی خبر نوشت:

در سانحه هواپیمای بوئینگ 777 خطوط هوایی آسیانای کره جنوبی در فرودگاه بین المللی سان فرانسیسکو ، دو نفر کشته و 181 نفر زخمی شدند و وضعیت یک نفر نیز نامعلوم است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه از سان فرانسیسکو ،منابع بیمارستانی از وخیم بودن حال دستکم ۱۰ تن از مسافران هواپیمای سانحه دیده خبر داده اند.

 

پرواز شماره 214 خطوط هوایی آسیانا کره جنوبی با 307 مسافر از شانگهای برخاسته بود و از مسیر سئول به سان فرانسیسکو در آمریکا رسیده بود که حین فرود در فرودگاه سانفرانسیسکو دچار آتش سوزی شد.

دبی هرسمان رئیس اداره ایمنی حمل و نقل آمریکا در کنفرانس خبری پس از وقوع این حادثه گفت: تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

مسئولان فرودگاه بین المللی سان فرانسیسکو اعلام کردند از مجموع ۳۰۷ نفر مسافر داخل هواپیمای بویینگ ۷۷۷ دستکم شصت و یک تن از آنها از اتباع آمریکا بودند./خبرآنلاین