اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۳ کشته و ۵ زخمی در تصادف آمبولانس اورژانس



رئیس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد از کشته و زخمی شدن 8 نفر بر اثر برخورد یک دستگاه پیکان با آمبولانس 115 خبر داد.

«جلال پوران‌فرد» افزود: ساعت 20 و 40 دقیقه چهارشنبه شب براساس گزارش مردمی به مرکز 115 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور «یاسوج – بابامیدان» و در نزدیکی تونل سوم، یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای اورژانس تنها مجروح حادثه که نیاز به عملیات احیا قلبی ریوی داشته را پس از اقدامات درمانی اولیه به طرف بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال می‌دهند.

رئیس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در مسیر حرکت و در نزدیکی پمپ بنزین دشتروم در ساعت 21 و 19دقیقه متأسفانه یک دستگاه پیکان با آمبولانس حامل مصدوم برخورد می‌کند.

پوران‌فرد تصریح کرد: براثر این تصادف 3 نفر از سرنشینان پیکان کشته و سرنشینان آمبولانس که 5 نفر شامل 2 تکنسین اوژانس، راننده آمبولانس، مجروح تصادف و همراه وی بودند، مصدوم می‌شوند، که توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

وی در خصوص علت حادثه یادآور شد: علت این حادثه در دست بررسی است.

 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
رئیس سازمان اورژانس: تا 4 ماه آینده 500 دستگاه آمبولانس به اورژانس اضافه می‌ شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف آمبولانس قبل از امدادرسانی با 7 کشته و زخمی



اخبار حوادث - تصادف آمبولانس قبل از امدادرسانی با 7 کشته و زخمی

تصادف یک دستگاه آمبولانس اورژانس و پژو دو کشته و پنج مجروح برجای گذاشت.

به گزارش مهر،سرهنگ علیرضا امینی در این باره گفت: در پی وقوع مصدومیت یک موتورسوار در یکی از روستاهای طبس و تماس با اورژانس آمبولانس اورژانس 115 "ده ‌محمد طبس" به محل این سانحه اعزام شد که در طول راه در کیلومتر 45 محور "طبس - ده‌ محمد" با یک دستگاه خودروی سواری پژو برخورد کرد.

وی ادامه داد: بر اثر این سانحه هفت تن مصدوم شدند که پس از اعزام به بیمارستان طبس ، دو نفر بر اثر شدت جراحات فوت کردند.

به گفته فرمانده پلیس راه استان خراسان جنوبی علت وقوع سانحه ، انحراف به چپ خودروی پژو اعلام شد.
اخبار حوادث - مهر