اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک کارمند فرمانداری ایرانشهر کشته شد



 اخبارحوادث  - یک کارمند فرمانداری ایرانشهر کشته شد

رییس امور اجتماعی فرمانداری ایرانشهر صبح امروز در حالیکه قصد عزیمت به محل کار خویش را داشت مورد هدف گلوله افراد مسلح قرار گرفت.

به گزارش  مهر، بهرام باشنده مسئول امور اجتماعی فرمانداری ایرانشهر صبح امروز در حالی که قصد عزیمت به محل کار خویش را داشت در مقابل منزل مسکونی خود واقع در خیابان "درزاده "توسط 2 فرد مسلح ناشناس مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر از محل حادثه افراد مسلح که لباس ماموران شهرداری را به تن کرده بودند به محض خروج مسئول امور اجتماعی فرمانداری از منزل شخصی اش وی را با اسلحه کلت کمری مورد هدف قرار دادند.

گزارش خبرنگار مهر همچنین از بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر حاکی از اصابت سه گلوله به وی از ناحیه شکم دارد و تا زمان ارسال این خبر که تحت عمل جراحی قرار دارد این کارمند فرمانداری از مرگ رهایی یافته است.

فرماندار ویژه ایرانشهر در همین رابطه با تایید این حادثه به خبرنگار مهر اظهار داشت: هیچ توضیحی در این رابطه ندارم و ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

 اخبارحوادث -  مهر


ویدیو مرتبط :
کشته شدن دزد درحال سرقت به دست کارمند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله مسلحانه به کارمند فرمانداری ایرانشهر


جزئیات حمله کارمند فرمانداری ایرانشهر اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا: جزئیات حمله کارمند فرمانداری ایرانشهر اعلام شد.

 یک مقام مطلع در این خصوص گفت: ساعتی قبل وقوع تیراندازی در خیابان مولوی روبروی خانه‌های سازمانی در شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ایرانشهر اعلام شد.

با حضور ماموران در محل حادثه، مشخص شد که راکبان مسلح با یک دستگاه موتورسیکلت قصد ربودن یک دستگاه خودروی سواری پژو را داشته‌اند که اقدام به تیراندازی به سمت راننده این خودرو کرده‌اند.

بررسی‌ها نشان داد که سارقان مسلح هنگام ربودن این خودرو، به پاهای راننده تیراندازی کردند که بلافاصله صاحب خودرو به بیمارستان ایرانشهر منتقل شد اما به علت نیاز بیشتر به خدمات پزشکی، فرد مذکور به یکی از بیمارستان‌های زاهدان منتقل شده است.

بر اساس اخبار واصله، مصدوم و مالباخته این حادثه، یکی از کارمندان فرمانداری ایرانشهر بوده است.