اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک نماینده: مجلس به نجفی اعتماد نمی کند


یکی از استیضاح کنندگان وزیر علوم گفت: رئیس جمهور یک بار آقای نجفی را برای وزارت آموزش و پرورش معرفی کرد و ایشان نتوانست رای اعتماد مجلس را به دست آورد، نباید مجددا ایشان جهت وزارت علوم به مجلس معرفی شود زیرا نجفی فردی نیست که دغدغه های نمایندگان را رفع کرده و مشکلات وزارت علوم را حل کند.

خبرگزاری مهر: محمد حسن آصفری در گفتگویی در خصوص انتصاب نجفی به سرپرستی وزارت علوم، گفت: امیدواریم قصد رئیس جمهور برای انتخاب نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم، مقابله با رای نمایندگان نباشد زیرا دولت اگر این سیاست را دنبال کند با چالش و مشکلات روبرو خواهد شد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخاب سرپرست اقدامی برای زمینه سازی و آماده کردن فضا جهت معرفی وزیر است، رئیس جمهور باید دیدگاه نمایندگان را دقیقا درک کند.

وی افزود: رئیس جمهور یک بار آقای نجفی را برای وزارت آموزش و پرورش معرفی کرد و ایشان نتوانست رای اعتماد مجلس را به دست آورد، نباید مجددا ایشان جهت وزارت علوم به مجلس معرفی شود زیرا نجفی فردی نیست که دغدغه های نمایندگان را رفع کرده و مشکلات وزارت علوم را حل کند.


ویدیو مرتبط :
پاسخ کوبنده رییس مجلس به اظهارات جنجالی و حاشیه ساز نماینده مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور 284 نماینده مجلس در رای اعتماد/شمارش آرا یک ساعت به طول می انجامد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

حضور 284 نماینده مجلس در رای اعتماد/ فقط 6 نماینده غایب هستند

همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رای دادن به وزرای کابینه یازدهم در مجلس حضور دارند.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام رئیس مجلس در هنگام رای گیری 284 کارت رای توزیع شده است. لاریجانی با اعلام این خبر گفت: این تعداد معیار رای گیری است.

بر این اساس در روز رای اعتماد به کابینه یازدهم فقط 6 نفر غایب هستند. مجلس 290 نماینده دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز همه احساس وظیفه کردند و حاضر شدند.

عضو هیات رئیسه مجلس: شمارش آرا یک ساعت به طول می انجامد

عضو هیات رئیسه مجلس درباره نحوه شمارش آرا توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی زنده شبکه خبر درباره نحوه شمارش آرا گفت: 18 صندوق به تعداد وزرا در انتهای صحن علنی قرار گرفته و دوستان مشغول رای دادن هستند.

وی ادامه داد: پس از پایان اخذ رای صندوق ها به صحن هیات رئیسه منتقل می شود و 6 گروه کار شمارش آرا را آغاز می کنند.

صادقی درباره زمان پایان شمارش آرا گفت: حدود 1 ساعت زمان برای شمارش آرا نیاز است و تلاش می شود تا پیش از ساعت 22 شمارش آرا به پایان برسد./خبرآنلاین