اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک طلا کشوری را به تعطیلی كشاند!


نشان طلای "كشورن والكات" در بازی‌های المپیك لندن هدایای ویژه‌ای را برای این پرتابگر نیزه به همراه داشت.

 خبرگزاری ایسنا: نشان طلای "كشورن والكات" در بازی‌های المپیك لندن هدایای ویژه‌ای را برای این پرتابگر نیزه به همراه داشت.

پرتاب نیزه والكات از كشور كوچك ترینیدادوتوباگو گذشته از نشان طلا، هدایای ارزشمندی را هم برای او به بار آورد.

یك خانه باشكوه، 125 هزار یورو پاداش نقدی و یك قطعه زمین در كنار بورس تحصیلی در دانشگاه ترینیدادوتوباگو بخشی از پاداش‌هایی بود كه از آن برنده نشان طلای ماده پرتاب نیزه بازی‌های المپیك لندن شد.

 به نوشته روزنامه‌‌ "ترینیداد اكسپرس" قرار است نام این ورزشكار روی یكی از هواپیماهای خط هوایی "كارائیب ایرلاین" و همچنین یك فانوس دریایی گذاشته شود.


این قهرمان 19 ساله در لندن با پرتاب نیزه خود به میزان 84.58 متر دومین طلای تاریخ كشورش در بازی‌های المپیك را رقم زد. به هنگام بازگشت والكات به ترینیداد هزاران نفر به پیشواز او آمده و با در دست داشتن پرچم كشورشان به او خوشامد گفتند.

همچنین "كام‌لا پرساد بی‌سسار"، نخست وزیر ترینیدادوتوباگو روز بازگشت این ورزشكار به كشورش را "جشن ملی" و "تعطیل عمومی" اعلام كرد.
   


ویدیو مرتبط :
رکود عجیب بازار طلا و جواهر و تعطیلی فروشگاه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری هواداران شاهین، تمرین این تیم را به تعطیلی كشاند



اولین تمرین شاهین بوشهر پس از تساوی با تیم بحران زده استیل آذین تهران منجر به درگیری میان تماشاگران این تیم و تعطیلی تمرین شاهینی ها شد.

 

عملكرد سوال برانگیز شاهین بوشهر در بازی روز گذشته و تبدیل بازی برده به تساوی آن هم در دقیقه 85 مقابل تیم استیل آذین که در دوبازی خود ده گل دریافت كرده بود، برای هواداران این تیم گران تمام شد و آنها در پایان بازی خواستار کناره گیری حمید استیلی شدند.

اما اولین تمرین شاهینی ها به دلیل اعتراض برخی از هواداران تیم و درگیری میان آنها نیمه کاره رها شد.

برپایه این گزارش، تمرین شاهین بعد از ظهر سه شنبه در ورزشگاه این تیم برگزار شد كه هوادران شاهین ابتدا به شدت به کادرفنی و بازیکنان اعتراض کردند اما تعدادی از افرادی كه روی سكوها بودند، اعتراض های تندی نسبت به کادرفنی داشتند كه این موضوع باعث درگیری بین هوادارن شده و در نهایت بازیکنان فقط به دویدن اکتفا كرده و تمرینات شاهین تعطیل شد.

گفتنی است شاهین بوشهر پس از تساوی خانگی مقابل استیل آذین، با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.../خلیج فارس