اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک سوم امریکایی ها موافق ترور مقامات و دانشمندان ایران هستند/14 درصد از مردم خاورمیانه از مشارکت ارتش اعراب در حمله به ایران حمایت می کنند



 

 

 

 

حمله ی سایبری , تاسیسات هسته ایران

 

 

 

دیلی استار لبنان نوشت: نزدیک به نیمی از امریکایی ها با بمباران تاسیسات ایران موافق هستند. همچنین 20 درصد از ساکنان خاورمیانه از چنین اقدامی حمایت می کنند.

این گزارش را گروه نظر سنجی انگلیسی "یو گاو کمبریج" منتشر کرده است.

در این گزارش امده است که یک سوم امریکایی ها موافق ترور مقامات ارشد ایران هستند.

بر اساس این گزارش، 64 درصد امریکایی ها، 70 دصد بریتانیایی ها، 74 درصد المانی ها و 76 درصد دانمارکی ها معتقدند که ایران می خواهد با غنی سازم اورانیوم به سلاح هسته ای دست پیدا کند.

بر اساس ین گزارش، یک سوم امریکایی ها موافق ترور دامشندان هسته ای ایران هستند که البته این اقدام از حمایت 12 درصدی ساکنان خاورمیانه برخوردار است.

از هر پنج امریکایی یک نفر(22 درصد) از حمله ی زمینی ارتش امریکا به ایران حمایت می کنند.

همچنین 14 درصد از ساکنان خاورمیانه از مشاکرت ارتش اعراب در حمله زمینی به ایران حمایت می کنند.

کمتر از نیمی از کسانی که در این نظرسجنی ها شرکت کردند(44 درصد) از افزایش تحریم ایران حمایت می کنند.

همچنین 30 درصد مردم خاورمیانه از حمله ی سایبری به تاسیسات هسته ایران حمایت می کنند.

این نظرسنجی از 27 ژانویه تا 5 فوریه انجام شد.

1701 انگلیسی، 1037 المانی، 1003 دانمارکی، 999 امریکایی و 989 خاورمیانه ای در این نظرسنجی شرکت کردند.

این نظرسنجی نشان دهنده ی قدرت تبلیغاتی امریکا و متحدانش در جهان است که تواسنته اند با ابزار رسانه ای خود مردم جهان را با ارائه اخبار دروغ، علیه ایران کنند..../انتخاب


ویدیو مرتبط :
اعتراف نامزد جمهوریخواه به نقش امریكا در ترور دانشمندان ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تنها 24 درصد آمریكایی ها موافق حمله به ایران هستند



 

 

تنها 24 درصد آمریكایی ها موافق حمله به ایران هستند

 

نتایج یك نظرسنجی جدید از میان افكار عمومی آمریكایی ها نشان می دهد كه تنها 24 درصد از مردم این كشور موافق حمله به ایران برای مقابله با آنچه كه تهدید هسته ای ایران خوانده می شود ، هستند.

به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس ، موسسه نظر سنجی " آنجوس رید " در تورنتو كانادا  این نظرسنجی جدید خود را در میان مردم آمریكا انجام داده است.

بر  اساس نتایج این نظر سنجی در حالی كه 70 درصد مردم آمریكا بر این باورند كه هدف ایران از برنامه هسته ای دست یابی به بمب اتم است ، اما تنها 24 درصد از آنها با راهكار نظامی برای حل و فصل مساله هسته ای ایران موافقت می كنند.

بیش از 56 درصد از دموكرات ها موافق حل مساله هسته ای ایران از راه تحریم ها و مذاكره هستند و 40 درصد از جمهوریخواهان خواهان حمله هوایی یا تهاجم كامل نظامی آمریكا به ایران هستند.

از میان آمریكایی های مستقل  نیز52 درصد خواهان حل و فصل مساله هسته ای ایران از راه های مسالمت آمیز بوده و تنها 19 درصد موافق استفاده از نیروی نظامی هستند.

نتایج این نظر سنجی نشان می دهد كه تنها 5 درصد آمریكایی ها معتقدند كه ایران و برنامه هسته ای آن هیچ تهدیدی برای آمریكا محسوب نشده و ایالات متحده باید هیچ كاری در قبال برنامه هسته ای ایران انجام ندهد.

همچنین این نظر سنجی نشان می دهد كه نظر شهروندان آمریكایی درباره ایران بسیار منفی بوده و 75 درصد آنها نظر مثبتی نسبت به ایران ندارند ، در حالی كه 72 درصد همین نظر را نسبت به كره شمالی و 69 درصد نسبت به افغانستان دارند.

موسسه آنجوس رید این نظرسنجی را در تاریخ 16 و 17 دسامبر ( دو هفته پیش) و از میان 1005 تن از شهروندان آمریكایی با ضریب خطای 3.1 درصد به انجام رسانده است...../تحلیل:عصرایران