اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک خبرخوان دیگر در راه است


اگر چه برنامه خبرخوان گوگل مدتی است به تاریخ پیوسته، اما برخی شرکت‌های دیگر قصد دارند بر مبنای تجربه موفق یاد شده محصولات مشابهی عرضه کنند.

خبرگزاری فارس: اگر چه برنامه خبرخوان گوگل مدتی است به تاریخ پیوسته، اما برخی شرکت‌های دیگر قصد دارند بر مبنای تجربه موفق یاد شده محصولات مشابهی عرضه کنند.

 پیش از این هم برنامه‌های خاص خبرخوان مانند Zite از سوی شرکت‌های اینترنتی عرضه شده بودند، اما شرکت AOL با اعلام خبر عرضه برنامه خبرخوان اختصاصی توجه ناظران را به خود جلب کرده است.

قرار است این برنامه موسوم به AOL Reader طراحی ساده و جمع و جوری داشته باشد، اما همه امکانات ریدر محبوب گوگل را نیز در خود بگنجاند. کاربران با استفاده از حساب کاربری خود در AOL یا ایجاد یک حساب کاربری در این سایت می توانند از امکانات یاد شده بهره مند شوند.

به اشتراک گذاری منابع خبری، امکان جستجوی منابع متعدد، دکمه تنظیمات برای دسترسی به امکانات بیشتر، قابلیت وارد کردن فایل‌های OPML از ریدرهای دیگر به این ریدر از جمله امکانات برنامه یاد شده است.

برنامه AOL Reader برای مشاهده انواع محتوا در چهار حالت مختلف قابل برنامه ریزی است. نمای ساده که در قالب آن در صورت کلیک بر روی هر عنوان ادامه محتوا به نمایش درمی آید. نمایی در قالب برگه‌‌های مختلف که یادآور رابط کاربری گوگل ریدر است، نمای کامل با جزییات فراوان و نمای دو تکه که در آن مقالات در سمت چپ دیده می شوند و مطالب تمام متن در سمت راست قرار می گیرند.


ویدیو مرتبط :
اپلیکیشن خبرخوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرفداری اولین نرم افزار خبرخوان ورزشی


نرم افزار اندروید طرفداری اولین نرم افزار خبرخوان ​شبکه اجتماعی ورزشی طرفداری است. این نرم افزار با طراحی اصیل و یکپارچه،‌ قابلیت دریافت خودکار آخرین خبرها و رویدادهای ورزشی را برای کاربران دستگاه های اندروید فراهم می کند.





صبح بخیر : 
نرم افزار اندروید طرفداری اولین نرم افزار خبرخوان ​شبکه اجتماعی ورزشی طرفداری است. این نرم افزار با طراحی اصیل و یکپارچه،‌ قابلیت دریافت خودکار آخرین خبرها و رویدادهای ورزشی را برای کاربران دستگاه های اندروید فراهم می کند.

کاربران با استفاده از این نرم افزار قادر هستند،‌ دسته بندی مورد علاقه خود را برای دریافت خبرها انتخاب کنند. همچنین کاربر قادر است اصل متن خبر را نیز در سایت مشاهده کند.


طرفداری اولین نرم افزار خبرخوان ​شبکه اجتماعی ورزشی طرفداری

نرم افزار حاضر اولین نسخه منتشر شده از نرم افزار است که به سرعت در حال توسعه بخش های آتی و قابلیت های بیشتر است.

امکانات نرم افزار:
- مشاهده آخرین اخبار مربوط به لیگ های خارجی و داخلی و ستون نویسندگان
- دسترسی سریع به اخبار و رویدادهای ورزشی
- مجله خبری: مشاهده اخبار و تصایر مربوط به لیگ ها و تیم های مورد علاقه
- مشاهده متن کامل اخبار و دیدگاه ها
- سازگاری با نسخه های 2.1 به بالا

طرفداری اولین نرم افزار خبرخوان ​شبکه اجتماعی ورزشی طرفداری   طرفداری اولین نرم افزار خبرخوان ​شبکه اجتماعی ورزشی طرفداری

برای دریافت برنامه کلیک کنید