اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک تجاوز جنسی دیگر در پرونده استراوس کان


یک پرونده فساد اخلاقی دیگر برای دومینیک استراوس کان رئیس پیشین صندوق بین المللی پول این بار در فرانسه گشوده شد.

خانم تریستان بانون نویسنده فرانسوی که مدعی است در سال دو هزار و سه میلادی از سوی استراوس کان تحت حمله جنسی و اقدام به تجاوز قرار گرفته است، امروز سه شنبه این اتهام را به صورت رسمی با شکایت از وی در فرانسه پیگیری خواهد کرد.

دیوید کوبی وکیل خانم بانون گفت:شکایت موکل من امروز در دادگاه کیفری پاریس علیه آقای استراوس کان به اتهام اقدام به تجاوز جنسی مطرح خواهد شد.

وی افزود:این حادثه در سال دو هزار و سه میلادی در آپارتمان استراوس کان که موکل من برای انجام یک مصاحبه به آنجا رفته بود رخ داده است و در این حالت خاص اقدام به جرم با خشونت زیادی همراه بوده است.

منبع: رجانیوز


ویدیو مرتبط :
حکم دادگاه لندن درباره پرونده تجاوز جنسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز استراوس کان به یک زن ایرانی


میل استراوس کان، دختر دومینیک استراوس کان، رییس سابق صندوق بین المللی پول، که به دلیل اتهام به تجاوز جنسی به یک مستخدم هتل در نیویورک مجبور به استعفا شد، این بار در مورد اتهام اقدام به تجاوز جنسی پدرش به یک دختر خبرنگار فرانسوی در پاریس مورد بازجویی پلیس قرار گرفت...

دختر دومینیک استراوس کان، رییس سابق صندوق بین المللی پول، که به دلیل اتهام به تجاوز جنسی به یک مستخدم هتل در نیویورک مجبور به استعفا شد، این بار در مورد اتهام اقدام به تجاوز جنسی پدرش به یک دختر خبرنگار فرانسوی در پاریس مورد بازجویی پلیس قرار گرفت.

فرانسوا اولاند، دبیر کل سابق حزب سوسیالیست فرانسه و کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 این کشور نیز قرار است مورد باز جویی قرار گیرد.

تریستان بانون، که دوست میل، دختر آقای استراوس کان، نیز بوده، پدر او را متهم کرده که هشت سال پیش و در هنگام یک مصاحبه اختصاصی، وی اقدام به تجاوز جنسی علیه او کرده است.

اما آن منصوره، مادر ایرانی تبار تریستان و سیاستمدار سوسیالیست هم در بازجویی پلیس گفته که آقای استراوس کان با خود او هم در سال 2000 یک رابطه جنسی خشن داشته است.

آقای استراوس کان که هم اکنون در آمریکا بسر می برد تا تکمیل تحقیقات پلیسی در مورد او حق خروج از این کشور را ندارد.

منبع: شفاف