اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یکی از مراجع تقلید در بیمارستان بستری شد


حضرت آیت الله گرامی در اوایل تیرماه به علت کسالت و ناراحتی قلبی در بیمارستان شهید بهشتی شهر مقدس قم بستری و سپس برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان خاتم الانبیاء تهران منتقل شدند.

خبرگزاری ابنا: حضرت آیت الله گرامی در اوایل تیرماه به علت کسالت و ناراحتی قلبی در بیمارستان شهید بهشتی شهر مقدس قم بستری و سپس برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان خاتم الانبیاء تهران منتقل شدند.

این مرجع تقلید با گذراندن چند ماه از مراحل درمان و به علت شدت یافتن بیماری روز شنبه 30 شهریور ماه در بیمارستان رحیمیان الوند استان قزوین که دکتر «محمد باقر گرامی» برادر معظم له، ریاست آن را بر عهده دارد، بستری شدند .

عضو دفتر حضرت آیت الله گرامی درباره درس خارج فقه معظم له گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بنا بود درس خارج فقه آیت الله گرامی در روز شنبه 30 شهریور ماه آغاز شود که به علت بستری شدن معظم له در بیمارستان بر گزار نشد و تا بهبودی حال ایشان تعطیل است.


ویدیو مرتبط :
پله بار دیگر در بیمارستان بستری شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بستری شدن یک مرجع تقلید در بیمارستان


آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی از مراجع تقلید شیعه در بیمارستان بستری شد.

خبرآنلاین: حضرت آیت الله سید محمد صادق روحانی از مراجع تقلید ساکن قم به علت بیماری در بیمارستان بستری شد.

آیت الله سید محمد صادق روحانی

دفتر این مرجع تقلید شیعه در اطلاعیه ای نوشت:


بسم الله الرحمن الرحیم

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِكْرُهُ شِفآءٌ

ضمن تشکر از برگزاری جلسات دعا و توسل، از عموم مردم شریف درخواست می شود که برای بهبودی و شفای عاجل حضرت آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی (مدظله العالی) دعا کنند. امید است با دعای مومنین و عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)حال عمومی معظم له بهبود یابد.

دفتر حضرت آیت الله العظمی روحانی (مدظله العالی)