اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوچی:بازی درتیم ملی ایران برایم افتخار است


قوچان نژاد درباره علاقه اش به حضور در تیم ملی ایران در مصاحبه با یکی از شبکه های خارجی گفت: به هر حال من یک ایرانی هستم و بازی کردن در تیم ملی برایم افتخار به حساب می آید.

تماشا: بازیکن مورد نظر کی روش برای فصل آینده با پیشنهاد کلن آلمان مواجه شده است. "رضا قوچان نژاد"، بازیکن ایرانی تیم سنت ترویدن بلژیک یکی از بازیکنانی است که کی روش برای تیم ملی روی او نظر دارد.



قوچان نژاد درباره علاقه اش به حضور در تیم ملی ایران در مصاحبه با یکی از شبکه های خارجی گفت:«به هر حال من یک ایرانی هستم و بازی کردن در تیم ملی برایم افتخار به حساب می آید. تنها مشکلی که دارم خدمت سربازی ام است. البته فکر نمی کنم مشکل دیگری وجود داشته باشد. من شنیده ام که آقای کی روش به بلژیک آمده اند و بازی مرا دیده اند؛ اما ایشان را ندیدم ولی می گفتند که کی روش در ورزشگاه بوده است».

قوچان نژاد ادامه داد:«من 12سال در هلند بازی کردم و با پیشنهادی که از سنت ترویدن داشتم به بلژیک آمدم».

مدیر فوتبال سنت ترویدن هم در این گفت و گو به تمجید از قوچان نژاد پرداخت و گفت:«همین که رضا از تیم ملی ایران پیشنهاد دارد یعنی اینکه ما راه را درست رفته ایم. رضا حتی از تیم کلن آلمان هم پیشنهاد دارد که این یک اتفاق خوب به حساب می آید».


ویدیو مرتبط :
سینه زنی درتیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشكان دژاگه: بازی در تیم ملی ایران برایم افتخار است



 

 

اشكان دژاگه: بازی در تیم ملی ایران برایم افتخار است

 

بازیکن ایرانی تیم فوتبال ولفسبورگ آلمان که مورد توجه افشین قطبی سرمربی تیم ملی ایران قرار گرفته، حضور در تیم ملی ایران را افتخار بزرگی می‌داند.

"اشکان دژآگه" در این‌باره گفت: از سالها حضور در فوتبال آلمان و بازی در تیم هایی مانند هرتا برلین و ولفسبورگ و همچنین تیم های نوجوانان، جوانان و زیر 23 سال آلمان تجربه های ارزشمندی اندوخته ام که امیدوارم بتوانم آن را دراختیار تیم ملی کشورم قرار دهم.

وی گفت: از اینکه افشین قطبی برای موفقیت تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا به بازیکنان لژیونر ایرانی نیز نگاه دارد احساس خوبی دارم و اگر به تیم ملی دعوت شوم، تمام توان خود را برای موفقیت در جام ملتهای آسیا بکار خواهم گرفت.

دژآگه در پاسخ به این سوال که آیا موافقت فیفا و فدراسیون فوتبال آلمان در این زمینه حاصل شده است، گفت: این کار ازسوی فدراسیون فوتبال ایران درجریان است. آنها مدارکی از من خواسته اند که همه آنها را ارایه کرده‌ام. ضمن اینکه فدراسیون آلمان در این مورد مشکلی ایجاد نکرده و موافقت نامه های لازم را صادر کرده است.

وی از اینکه سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس خبری اخیر خود اعلام کرده که برای دیدن تمرینات و بازی او به آلمان خواهد رفت، ابراز خوشحالی کرد و به سایت قطبی گفت که بی‌صبرانه منتظر آقای قطبی هستم تا از نزدیک با ایشان آشنا شوم و توانایی های خود را به نمایش بگذارم.

دژاگه در پایان این گفت وگو از زحمات والدین ایرانی بویژه پدرش که در رسیدن او به این جایگاه تلاش و ممارست فراوانی کردند، قدردانی کرد و گفت که همه چیز را مدیون آنان هستم.

دژآگه 24 ساله، مدتی است که مورد توجه افشین قطبی قرار گرفته و سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس مطبوعاتی روز بیست و چهارم آبان ماه 89 ، رسما اعلام کرد که قصد دارد از این بازیکن دعوت بعمل آورد و نام او را درمیان 50 بازیکن اعلام شده به کنفدراسیون آسیا برای مسابقات جام ملتهای آسیا قرار داده است.