اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوشی مورد علاقه آمریکایی‌ ها


گلکسی نوت 5، گوشی هوشمند مورد علاقه آمریکایی‌ها شد.

خبرگزاری ایسنا: گلکسی نوت 5، گوشی هوشمند مورد علاقه آمریکایی‌ها شد.

وب سایت ACSI با نظرسنجی «شاخص رضایت مصرف‌کننده آمریکایی» گلکسی نوت 5 را گوشی هوشمند مورد علاقه آمریکایی‌ها لقب داده است.

این گوشی هوشمند با کسب نمره 86 از 100 و رضایت تعداد زیادی از مشتریان در نظرسنجی سراسر این کشور، با به دست آوردن تنها یک نمره بیشتر از آیفون 6s پلاس که با نمره 85 در رده دوم قرار دارد، به آن غلبه کرده است.

گوشی مورد علاقه آمریکایی‌ ها

گلکسی S6 edge و گلکسی نوت 4 با کسب 84 نمره از 100، به طور مشترک در رتبه سوم جای گرفته‌اند، در حالی که آیفون 6s با نمره 83 از 100، رتبه چهارم را از آن خود کرده است.

وب‌سایت ACSI همچنین فهرست دیگری منتشر کرده است که مورد اعتمادترین تولیدکنندگان در این ناحیه را نشان می‌دهد و در این فهرست سامسونگ با کسب 80 نمره از 100، در رتبه دوم قرار گرفته است و اپل با کسب 81 نمره در رضایت مشتریان، رتبه اول را از آن خود کرده است. پس از این دو، موتورولا با امتیاز 77 در رتبه سوم جای گرفته است.


ویدیو مرتبط :
آمریکایی که به زبان فارسی و ایران علاقه دارد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"مرگ‌برآمریکا" از گوشی‌های آمریکایی نمایندگان؟!



مبارزه با آمریکا از نوع تندروها!

"مرگ‌برآمریکا" از گوشی‌های آمریکایی نمایندگان؟!

آهنگ پیشواز مرگ بر آمریکا توسط نمایندگان بر روی گوشی هایی تنظیم شده است که اکثر آنها گوشی های فوق پیشرفته شرکت‌های آمریکایی به شمار می‌روند!

در روزهای گذشته خبری در برخی رسانه ها منتشر شد که بر اساس آن تعدادی از نمایندگان مجلس سرود مرگ بر آمریکا را به عنوان آهنگ پیشواز خود برگزیده اند.

به گزارش تدبیر و امید، تعدادی از افراطیون سیاسی در هفته های اخیر تلاش کردند تا به هر طریق ممکن به تضعیف مواضع دولت در مواجهه با غرب و آمریکا بپردازند که انتخاب سرود مرگ بر آمریکا به عنوان اهنگ پیشواز برخی نمایندگان مجلس و انتشار خبر این اقدام در سطح وسیع در همین راستا ارزیابی شده است.

بر این اساس حامیان این اقدامات به وضوح یکی از اهداف خود را القای کج روی دولت در سیاست خارجی تعریف کرده بودند.

فارغ از اینکه بسیاری از اقدامات و تخریب های تندروهای مدعی تبعیت از ولایت فقیه، به روشنی با بیانات اخیر رهبری که در آن از هیات مذاکره کننده ایرانی حمایت و سازشکار نامیدن آنها را تقبیح کرده‌اند، در تضاد و تناقض قرار دارد، نکته ای که به چشم می خورد نوع مبارزه عملی این تندروها با آمریکا و غرب است که آنها را در تناقضی دیگر گرفتار کرده است.

نمایندگان مجلس,تلفن همراه,مرگ‌برآمریکا

 

نمایندگان مجلس,تلفن همراه,مرگ‌برآمریکا

 

نمایندگان مجلس,تلفن همراه,مرگ‌برآمریکا

           گوشی موبایل حمید رسایی

 نمایندگان مجلس,تلفن همراه,مرگ‌برآمریکا

               گوشی آمریکایی حمید رسایی در دستان پسر خردسالش

نمایندگان مجلس,تلفن همراه,مرگ‌برآمریکا

گوشی موبایل مهدی کوچک زاده

بر این اساس آهنگ پیشواز مرگ بر آمریکا بر روی گوشی هایی تنظیم شده است که اکثر آنها گوشی های فوق پیشرفته شرکت های آمریکایی به شمار می روند!

از چهره‌هایی که پیشواز تلفن همراه خود را به سرود ضدآمریکایی اختصاص داده‌اند، می‌توان به نمایندگانی همچون الیاس نادران(تهران)، مهرداد بذرپاش(تهران)، مسعود میرکاظمی(تهران)، احمد توکلی(تهران)، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی(مشهد)، زهره طبیب‌زاده(تهران)، محمد سلیمانی(تهران)، مهدی کوچک‌زاده(تهران)، فاطمه آلیا(تهران)، سیدعلی طاهری(گرگان)،حمید رسایی(تهران)، محمد کوثری(تهران) و احمد امیرآبادی(قم) اشاره کرد.

مرور مدل گوشی نمایندگان، این واقعیت را برملا می سازد که تعدادی از مدعیان مبارزه با آمریکا و غرب صرفا در حرف به این مبارزه پرداخته اند و عملا با خرید محصولات شرکت های بزرگ تجاری انها سود سرشار این شرکت ها را تضمین کرده اند!

معلوم نیست که مدعیان تندرو که حتی حاضر نیستند به بیانات رهبری نیز توجه نشان دهند و ماموران دولت ایران را در حین مذاکره با غرب تضعیف نکنند، چرا حتی به خود این سختی(!!) را نداده اند که به جای گوشی های روز آمریکا و غرب از محصولات کشور خودمان استفاده کنند!
/تدبیر وامید