اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گل سئول در وقت‌های اضافه دوبرابر نمی‌شود


سرپرست کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال گفت: گل احتمالی نماینده کره جنوبی اگر در وقت‌های اضافه به ثمر برسد دو برابر نخواهد شد.

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال گفت: گل احتمالی نماینده کره جنوبی اگر در وقت‌های اضافه به ثمر برسد دو برابر نخواهد شد.

هوشنگ نصیرزاده در خصوص نحوه صعود استقلال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: طبق بند D ماده 22 آئین‌نامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2013 چنانچه در بازی پلی‌آف یا حذفی که تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کند هر گاه دو تیم در وقت قانونی به تساوی برسند بازی به وقت اضافه کشیده می‌شود و بنا به صراحت ذکر شده در این آئین‌نامه اگر در وقت اضافه گلی زده نشود یا گل‌های زده برابر باشد ضربات پنالتی برنده مسابقه را مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر وقتی که زمان نود دقیقه به پایان می‌رسد دو وقت پانزده دقیقه‌ای که متعلق به هیچ تیمی نیست، برگزار می‌شود. گل‌های زده میهمان در این دو وقت دو برابر نخواهد شد و باید به اطلاع فوتبال‌دوستان برسانیم که این موضوع به همین گونه در فیفا اجرا می‌شود اما یوفا در لیگ قهرمانان اروپا برخلاف این مسئله عمل می‌کند. آنها معتقدند در وقت اضافه نیز گل‌های میهمان دوبرابر به شمار می‌رود.

دیدار برگشت دو تیم استقلال و اف‌سی‌سئول کره جنوبی چهارشنبه 10 مهر ماه ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیدار رفت با نتیجه دو بر صفر به سود نماینده کره جنوبی به پایان رسیده بود.


ویدیو مرتبط :
منتخبی از دیدار سپاهان- گل گهر-وقت های اضافه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برتری استیل آذین برابر عمران كیش در وقت اضافه



 

 

برتری استیل آذین برابر عمران كیش در وقت اضافه

 

/مرحله یك شانزدهم جام حذفی فوتبال/

برتری استیل آذین برابر عمران كیش در وقت اضافه

تیم فوتبال استیل آذین با نتیجه 3 بر 2 برابر عمران كیش به برتری رسید و به مرحله یك هشتم نهایی جام حذفی صعود كرد.

در آخرین دیدار مرحله یك شانزدهم جام حذفی تیم استیل آذین در ورزشگاه المپیك كیش به مصاف تیم عمران این جزیره رفت.

فریدون زندی در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی و فریبرز گرامی در دقیقه 95 گل‌های استیل آذین را به ثمر رساندند تا استیل آذین در لحظات آخر از شكست فرار كند و بازی در پایان وقت قانونی با نتیجه تساوی 2 بر 2 تمام شود.

امیرشاپورزاده در وقت اضافه اول گل سوم استیل آذین را به ثمر رساند.این تیم در نیمه اول نیز یك بر صفر از حریف شكست خورده بود.

به این ترتیب استیل آذین در مرحله یك هشتم باید به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان برود، تیمی كه مس كرمان را در خانه شكست داده بود.