اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گلایه شیرازی‌ها از توهین خندوانه


رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از سخنان «سجاد افشاریان» در برنامه خندوانه گلایه کرد و گفت: این عناوین و توهین‌ها به مردم شریف شیراز نمی‌چسبد.

خبرگزاری فارس: غلام‌مهدی حقدل رئیس شورای اسلامی شهر در جلسه شورای اسلامی این شهر از سخنان «سجاد افشاریان» در برنامه خندوانه گلایه کرد و گفت: این عناوین و توهین‌ها به مردم شریف شیراز نمی‌چسبد.

رضا محمدیان عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این‌باره گفت: آنچه در برنامه هفته اخیر «خندوانه» در مورد شیرازی‌ها مطرح شد تکرار عناوین زشت و نسبت‌های ناروایی است که جز ایجاد اختلاف نتیجه‌ای ندارد.

محمدیان اظهار داشت: برنامه خندوانه در هفته اخیر شیرازی‌ها را افرادی تنبل معرفی کرد و بیشترین توهین به شهروندان این شهر شد و توضیحی نیز از سوی صداوسیما در این مورد اعلام نشد.

وی افزود: تاکنون چندین بار شاهد چنین برنامه‌هایی از صداوسیما بوده‌ایم که نسبت‌هایی نادرست و عناوین زشت را به مردم شیراز نسبت می‌دهند و جا دارد که صداوسیما تفاوتی بین هجو و طنز قائل شده تمسخر دیگران و القای نسبت‌های دروغ قومیتی را اسباب خنده قرار ندهد بلکه حرمت قومیت‌ها در تمام برنامه‌های جدی و طنز رعایت شود.

سجاد افشاریان در مورد شوخی‌های خود در برنامه «خندوانه» توضیحاتی را ارائه کرد و اظهار داشت: من در شیراز به دنیا آمدم، بزرگ شدم و سال‌ها در این شهر کار کردم و عطر بهارنارنج‌های شهرم را نفس کشیده‌ام و فرق کمدی و توهین را می‌دانم.


ویدیو مرتبط :
توهین فرقه شیرازی به مدافعان حرم و پاسخ به آن ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی کمدین خندوانه از اینستاگرام بخاطر توهین‎ها!



اخبار,اخبار فرهنگی و هنری,سجاد افشاریان

پس از مسابقه استندآپ کمدی بین مهران غفوریان و سجادافشاریان، به سبک و سیاق گذشته، کاربران اینستاگرام زیر پست های مختلفی درباره این مسابقه بعضا توهین هایی به کمدین ها و یکدیگر انجام دادند.

سجاد افشاریان از اینستاگرام رفت
سجاد افشاریان در واکنش به کامنت ها با انتشار یادداشتی از اینستاگرام خداحافظی کرد. سجاد افشاریان پس از پخش رقابتش با مهران غفوریان، در پستی اینستاگرامی کنایه هایی به برخی کاربران و همچنین مهران غفوریان زد که این پست حاشیه های تازه ای ایجاد کرد. کاربران که حالا دو دسته شده بودند به یکدیگر و به کمدین های محبوب دیگری توهین می کردند. از همین رو افشاریان با انتشار متن زیر تا اطلاع ثانوی از اینستاگرام خداحافظی کرد:
دوستان جون دل سلام وُ خداحافظ
من فكر مى كنم واقعا خیلى از ماها فرهنگ استفاده از فضاهاى مجازى رو نداریم
كه این نه در شان من هست نه در شان دوستان
سرتون سبز و دلتون خوش
ایشالا بعد از تموم شدن برنامه خندوانه بر مى گردم
تا در آرامش فقط و فقط به عنوان سجاد افشاریان شعرهامو بنویسم ؛
باهاتون حرف بزنم و از معاشرت با هم كِیف كنیم
دیگه زیر پست حضرت حافظ هم بحث من و مهران جونِ دل نباشه ؛
قربون مهران و همه اتونم مى رم
زندگى روزهاىِ عجیبى داره و عجیب ترینش اینه كه امروز هست و فردا نیست
پس تا هستیم از این بودن ها لذت ببریم و عشق كنیم
نامیرا باشید و در راه جاودانگى قدم بردارین
راه جاودانگى سخت نیست
شاید ساده ترینش ىِ لبخند باشه ؛ به كسى كه به این لبخند نیاز داره ...
خدا فرشته ىِ روى شونه هاتون باشه ...
با احترام
سجاد افشاریان


اخبار فرهنگی و هنری - صفحه شخصی سجاد افشاریان