اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گفت و شنود امروز «روزنامه کیهان»


افراطیون و پدرخوانده‌های خط سازش اظهارات صادقانه وزیر خارجه را تحمل نکردند و با سایت‌های داخلی و خارجی خود به‌جان وی افتادند.

روزنامه کیهان: گفت: افراطیون و پدرخوانده‌های خط سازش اظهارات صادقانه وزیر خارجه را تحمل نکردند و با سایت‌های داخلی و خارجی خود به‌جان وی افتادند.

گفتم: خب! نزدیک 20 روز است که دارند نان مکالمه روحانی با اوباما و ملاقات ظریف با جان‌کری را می‌خورند ولی اظهارات صادقانه ظریف رشته‌های آنها را پنبه کرده است.

گفت: با توجه به واکنش خصمانه و کینه‌توزانه رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا با برخورد صادقانه هیئت کشورمان، باید از ظریف تقدیر و تشکر کنند که دو اقدام مزبور را نابجا دانسته است تادستاوردهای مثبت سفر نیویورک بهتر دیده شود.

گفتم: آنقدر درباره این مکالمه و آن ملاقات انتظار بی‌جا داشتند که برایشان سخت است آن را نابجا بدانند.

گفت: اینطوری که به ضررشان است و دستاوردهای مثبت سفر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

گفتم: چه عرض کنم؟! طرف پرتقال را محکم به دیوار می‌کوبید، پرسیدند این چه کاری است؟ گفت می‌خواهم خونی بشود!



 


ویدیو مرتبط :
گاف بزرگ بی بی سی در مورد کیهان در دفاع از روزنامه مردم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقایسه هاشمی با ناصرالدین شاه در روزنامه کیهان!



مقایسه هاشمی با ناصرالدین شاه در روزنامه کیهان

مقایسه هاشمی با ناصرالدین شاه در روزنامه کیهان

روزنامه کیهان در ستون «گفت و شنود» خود نوشت:

گفت: آقای هاشمی رفسنجانی گفته است؛ «مردم در انتخابات اخیر کاری کردند که در کشورهای دیگر برای آن باید خون‌ها ریخته شود»!

گفتم: مگر همین مردم در انتخابات 88 همین کار بزرگ را با دامنه خیلی فراتر انجام ندادند، چه کسانی در آن سال چون نامزد خودشان رأی نیاورده بود، دست به آشوب و بلوا زدند و خون مردم بی‌گناه را به زمین ریختند؟!

گفت: ایشان گفته است، شرایط امنیتی در سال‌های گذشته همه مردم را تلخکام کرده بود!

گفتم: چه کسانی با قتل و ضرب و شتم مردم کوچه و بازار و آتش زدن اتوبوس و مسجد و برهم زدن عاشورای حسینی(ع) و پاره کردن عکس امام(ره) و شعار به نفع آمریکا و اسرائیل دست به ناامنی زده بودند؟!

گفت: چه عرض کنم؟! ایشان به این سؤالات پاسخی نداده‌اند.

گفتم: ناصرالدین شاه در سفرنامه خود نوشته بود؛ نزدیک بندر انزلی که رسیدیم یک کشتی عجیب دیدیم و تعجب کردیم که این کشتی مال چه کسی است ولی بعدا به یادمان آمد که تهیه این کشتی را خودمان فرمایش داده بودیم! /تابناک