اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گفتگوی تلفنی «فیلیپ هاموند» با ظریف


وزرای امور خارجه انگلیس و اندونزی با وزیر امور خارجه کشورمان گفت‌وگوی تلفنی کردند.

خبرگزاری ایلنا: وزرای امور خارجه انگلیس و اندونزی با وزیر امور خارجه کشورمان گفت‌وگوی تلفنی کردند.

فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه انگلیس و رتنو مرسودی، وزیر امور خارجه اندونزی در تماس‌های جداگانه تلفنی با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان درباره تحولات جدید منطقه گفت‌وگو کردند.

در این گفت‌وگوهای تلفنی که انجام شد، طرفین بر ضرورت و اهمیت جلوگیری از افزایش تنش در منطقه تاکید کردند.


ویدیو مرتبط :
گفتگوی تلفنی احسان علیخانی با دکتر ظریف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رایزنی تلفنی فیلیپ هاموند با ظریف


در تماس‌های تلفنی وزرای خارجه انگلیس و اندونزی با وزیر خارجه ایران بر ضرورت و اهمیت جلوگیری از افزایش تنش در منطقه تاکید شد.

خبرگزاری فارس: در تماس‌های تلفنی وزرای خارجه انگلیس و اندونزی با وزیر خارجه ایران بر ضرورت و اهمیت جلوگیری از افزایش تنش در منطقه تاکید شد.

به گزارش مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه «فیلیپ هاموند» وزیر امور خارجه انگلیس و «رتنو مرسودی» وزیر امور خارجه اندونزی در تماس‌های جداگانه تلفنی با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحولات جدید منطقه گفتگو کردند.

در این گفت‌وگوهای تلفنی که عصر امروز (دوشنبه) انجام شد، طرفین بر ضرورت و اهمیت جلوگیری از افزایش تنش در منطقه تاکید کردند.