اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گروگان گرفتن همسر دوم برای فرار از مجازات قتل همسر اول



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

گروگان گرفتن همسر دوم برای فرار از مجازات قتل همسر اول

مرد جنایتکار که پس از قتل همسر اول خود و گروگان گرفتن همسر دومش در سنندج به اسلامشهر گریخته بود در عملیات ضربتی ماموران پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموران کلانتری واوان شهرستان اسلامشهر هفته گذشته متوجه شدند یک قاتل تحت تعقیب به نام اکبر در حوزه استحفاظی این کلانتری مخفی شده است.بررسی ها نشان داد اکبر تیرماه سال گذشته در جاده دیواندره سنندج همسر اول خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود.

ماموران پلیس آگاهی سنندج زمانی که برای دستگیری او وارد خانه اش شدند مرد جنایتکار با قمه به سوی ماموران حمله ور شده که با شلیک پلیس مجروح شد. او که خود را در یک قدمی دستگیری می دید همسر دوم و دو فرزند خردسالش را به گروگان گرفت و موفق شد از محاصره ماموران فرار کند.

ماموران کلانتری واوان پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاهش نیز 8 سیمکارت تلفن همراه، دو گوشی تلفن همراه و یک قبضه اسلحه کمری کشف شد.

متهم به قتل در جریان بازجویی ها به قتل همسرش و 6 جرم دیگر اعتراف کرد.

پس از تحقیقات مقدماتی مرد جنایتکار در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سنندج قرار گرفت./مهر

 


ویدیو مرتبط :
سلام داریوش فرهنگ به همسر اولش: همسر دومم با همسر اولم رفیق است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل عام خانواده همسر برای گرفتن انتقام طلاق/ قاتل پس از 30 سال به مجازات مرگ رسید + تصاویر



قاتل بی رحم اهل " فلوریدا " به مجازات مرگ رسید.

آقای " جری کورل " 59 ساله به اتهام قتل همسر سابق و دختر 5 ساله اش و همچنین 2 تن از اعضای خانواده همسرش در سال 1985 سرانجام پس از 30 سال به مجازات رسید.

براساس گزارش پلیس این جنایت کار بی رحم که قاتل 4 قربانی از جمله همسرش خانم " سوزان کورل " دختر 5 ساله شان " تیوزدی  " و مادر زنش خانم " ماری لو همنز " و خواهر زنش خانم " ماری بث جونزد " بود در سال 1986 به مجازات اعدام محکوم شد اما اجرا حکم او به دلیل برخی مسائل قانونی تاکنون اجرا نشده و او به مدت 30 سال در حبس به سر برد و هر روز منتظر اجرای حکم مرگ خود بود .

پلیس در ادامه افزود اجساد قربانیان در جولای 1985 در خانه ی خانم " هنیز " واقع در " اور لاندو " غرق در خون یافت شد به طوری که دختر 5 ساله در 10 مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود و دیگر قربانیان هر یک 14 مورد جراحت در بدن آنها مشاهده شد .

پلیس از طریق اثر انگشت به جامانده از "کورل "در صحنه جنایت او را به اتهام قتل بازداشت کرد که در تحقیقات گسترده تر پلیس انگیزه ی او از این جنایت هولناک اقدام به گرفتن انتقام از همسرش بود که به دلیل مصرف مواد مخدر از او جدا شده بود و به همراه  دخترشان او را برای همیشه ترک کرده بود .

این جنایت کار در نهایت با دادن سم در غذایش در زندان " فلوریدا " به مجازات مرگ رسید.

 

اخبار,اخبار حوادث, قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث, قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث, قتل عمد

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران