اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گروگانگیر، رییس شرکت واحد را آزاد کرد/ سنندجی: موضوع گروگانگیری نبوده است



گروگانگیر، رییس شرکت واحد را آزاد کرد/ سنندجی: موضوع گروگانگیری نبوده است

مدیرعامل شرکت واحد تهران که بعد از ظهر امروز درگیر یک ماجرای گروگانگیری شده بود، آزاد شد.

حوادث - ایسنا از محل حادثه نوشت: گروگان‌گیری مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و یکی دیگر از همکارانش در ساختمان شرکت واحد با آزادی مدیرعامل شرکت واحد توسط گروگان‌گیر وراد مرحله جدیدی شد.

حوالی ساعت 17 امروز سرانجام پس از مذاکرات طولانی با گروگان‌گیر، سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد تهران توسط گروگان‌گیر آزاد شد.
مهر هم نوشت: مرد مسلح دقایقی قبل پیمان سنندجی را آزاد کرد اما هنوز راضی به آزاد کردن مسئول انضباطی شرکت واحد و تسلیم کردن خود نشده است.

موضوع گروگانگیری نبوده است
فارس نوشت: مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی موضوع گروگانگیری را رد کرده و گفت در حال صحبت با فردی است که به دفتر وی رفته است.
پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی لحظاتی قبل به میان خبرنگاران آمده و حادثه امروز را تشریح کرد.

وی افزود: فردی که به عنوان گروگانگیر در رسانه‌ها مطرح شده در واقع گروگانگیر نبوده و صرفا برای حل اختلافش با یکی از کارمندان به داخل اطاق من آمده است.
این فرد افزود: ۲ کارمند از سالها قبل با یکدیرگ اختلاف داشته‌اند که همین امر باعث شده تا امروز در دفتر کار من بخواهند این اختلاف را با صحبت حل کنند.
سنندجی تصریح کرد: از انجایی که صحبت‌های این افراد به طول انجامید این موضوع به اشتباه مطرح شده که گروگانگیری رخ داده است.

 

 


ویدیو مرتبط :
گروگانگیری در شرکت واحد تهران!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات جدید از گروگانگیری در شرکت واحد از زبان رییس پلیس پایتخت



گروگانگیری در ساختمان شرکت واحد


جزئیات گروگانگیری در شرکت واحد از زبان رییس پلیس پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات عملیات هشت ساعته پلیس برای دستگیری گروگان‌گیر در ساختمان شرکت واحد را تشریح کرد.

سردار حسین ساجدی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: حوالی ساعت 10:30 روز چهارشنبه 13 شهریور ماه در تماسی با پلیس 110 اعلام شد که چند نفر در یکی از دفاتر شرکت واحد اتوبوسرانی تهران توسط یک فرد گروگان گرفته شده‌اند.

وی افزود: در پی این حادثه سریعا عوامل پلیس، مسوولان مربوطه و واحد رهایی گروگان در محل حاضر شدند و برای جلوگیری از وارد شدن هرگونه آسیبی به شهروندان و افراد به گروگان گرفته شده ابتدا به وسیله تلفن و سپس به شکل حضوری با فردی که به عنوان گروگان‌گیر مطرح شده بود، وارد مذاکره شدند که این مذاکره حدود هشت ساعت به طول انجامید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این که از تورک، معاون دادستان تهران نیز درخواست کردیم که به محل بیایند افزود: حضور ایشان در صحنه در کنار پلیس بسیار موثر بود.

وی در خصوص این که هدایت کل عملیات بر عهده چه کسی بود گفت: بنده شخصا هدایت عملیات را تا دستگیری فرد گروگان‌گیر و آزادی گروگان‌ها بر عهده داشتم و خودم با گروگان‌گیر مذاکره می‌کردم.

ساجدی نیا ادامه داد: سرانجام ماموران پلیس با استفاده از یک لحظه غفلت گروگان‌گیر وارد اتاق شدند و وی را دستگیر کردند.

رییس پلیس پایتخت که خود هدایت عملیات آزادسازی گروگان ها در ساختمان مرکزی شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت را بر عهده داشت با اشاره به سابقه مشکلات روحی و روانی متهم دستگیر شده به ایسنا گفت: در بررسی‌هایی که انجام دادیم مشخص شد این فرد در سال‌های قبل در یکی از آسایشگاه‌های روانی بستری بوده است.

وی تصریح کرد: عملیات رهایی گروگان‌ها حوالی ساعت 19:30 به اتمام رسید و نامبرده پس از بازجویی و تشکیل پرونده هم‌اکنون در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. /ایسنا