اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گران ترین خودروهای سال 2015/تصاویر



 در سال2015 خودروهای متعددی تولید شدند که برخی از گرانترین آنها را می بینید.

اخبار,اخباراقتصادی,گران ترین خودروها

لامبورگینی اونتادور اس‌وی، 500 هزار دلار قیمت‌گذاری شده است. این خودرو با پیشرانه 740 اسب بخاری خود، یک خودروی کاملا سبک است که حداکثر قدرت آن با لامبورگینی ونیو که 4 میلیون دلار قیمت دارد، برابری می‌کند.

اما رانندگی با این خودرو که نمونه ارزان‌تر لامبورگینی ونیو است، بسیار لذت‌بخش، سریع و جالب توجه است. این خودرو به هرکجا که وارد می‌شود، تمام نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. هرچه باشد این خودرو «لامبورگینی» است.
 

اخبار,اخباراقتصادی,گران ترین خودروها


فراری کالیفرنیا «تی»
فراری کالیفرنیای «تی»، یک خودروی سطح متوسط است که قیمت پایه آن از 199 هزار دلار شروع می شود. این خودروی راحت و سریع برای سفرهای کوتاه و رانندگی در بزرگراه عالی است. کالیفرنیای «تی»، یک خودروی توربوشارژ، با پیشرانه 533 اسب بخار و حجم 3.8 لیتری است. استفاده از موتور توربوشارژ، به این مدل فراری کمک می‌کند تا در عین اینکه حداکثر سرعت و قدرت را به کاربر ارائه می‌دهد، مصرف سوخت اقتصادی هم داشته باشد.

اخبار,اخباراقتصادی,گران ترین خودروها

 
رولز رویس ریث
رولز رویس ریث، سریع‌ترین رولز رویسی است که تاکنون تولید شده اما یک خودروی کاملا اسپرت محسوب نمی‌شود. شتاب صفر تا صد این خودروی دو در، با 2268 کیلوگرم وزن، تنها 4.4 ثانیه است و در کمال تعجب در سرعت‌های بالا نیز کاملا تحت کنترل راننده قرار دارد.

طراحی داخلی این خودرو نیز بسیار زیباست و در آن تزئینات چوبی که در قایق‌های لوکس استفاده می‌شود، به‌کار رفته است. در سقف این خودرو نیز از فیبرهای نوری بسیاری استفاده شده که با روشن شدن آنها، سقف خودرو نمایی مانند آسمان شب خواهد داشت.

 

اخبار,اخباراقتصادی,گران ترین خودروها

 
مک‌لارن 650 اس
مک‌لارن 360 اس یک ابرخودروی مناسب جاده‌ها و همینطور پیست مسابقه است. در سرعت معمولی، این خودرو به اندازه کافی نرم هست و حس چالاکی را نیز با همین سرعت پایین به راننده القا می‌کند. اگر این شانس را داشتید تا با این خودرو به جاده بزنید، به لطف موتور توربو شارژ خود می‌تواند ظرف مدت 5.7 ثانیه به شتاب صفر تا صد دست یابد.

این خودروی سبک‌، وزنی معادل تویوتا کرولا دارد و از طراحی آیرودینامیک خوبی نیز بهره می‌برد.
 

اخبار,اخباراقتصادی,گران ترین خودروها


بنتلی مولسان اسپید
بنتلی مولسان، به‌عنوان یک خودروی SUV بزرگ و سنگین است اما به لطف پیشرانه 530 اسب بخاری خود، می‌تواند ظرف 4.8 ثانیه به شتاب صفر تا صد برسد. در داخل این خودرو همچنین امکانات لوکسی چون صندلی‌های ماساژور و یخچال تعبیه شده است. اما تمامی این قدرت و امکلنات لوکس ارزان در نیامده چراکه برای خرید این خودرو باید 400 هزار دلار ناقابل بپردازید. بنتلی مولسان در واقع خودرویی است که مردم می‌خواهند. برای برخی افراد پول آن هم اصلا مطرح نیست آنها فقط می‌خواهند بدانند که هیچ خودرویی بهتر و سریع‌تر از خودروی آنها نیست.

 

 اخباراقتصادی  -  خبر انلاین


ویدیو مرتبط :
10 خودروی گران قیمت جهان در سال 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داغ‌ترین خودروهای سال 2015 + تصاویر



اخبار گوناگون - داغ‌ترین خودروهای سال 2015 + تصاویر

شرکت های خودروسازی در گوشه و کنار جهان خود را برای عرضه مدل های 2015 خود تا پایان سال جاری میلادی آماده می کنند. با برخی از داغ ترین مدل های سال آینده آشنا شوید.

با نزدیک شدن به اواسط سال جاری میلادی شرکت های خودورساز در سرتاسر جهان کم کم دست خود را رو کرده و مدل هایی که برای سال 2015 آماده کرده اند را معرفی و رونمایی می کنند.

در این میان برخی شرکت ها تنها به بازطراحی مدل های قدیمی خود و تغییرات جزئی در آنها بسنده می کنند و برخی دیگر نیز با مدل هایی نسبات جدیدتر و متفاوت تر ظاهر می شوند.

در ادمه این مطلب به معرفی  انواع خودروهای سدان، هاچ بک و شاسی بلند معرفی شده برای سال 2015 می پردازیم.

1. آکورا TLX
آکورا قصد دارد با عرضه این خودرو در سال 2015 آن را جایگزین خط تولید مدل های TL و TSX کند. تی ال ایکس جدید از لحاظ طراحی بهتر از مدل های قبلی ظاهر شده و مانند هوندا آکورد با دو ترکیب موتوری متفاوت عرضه می شود. یکی موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر با 206 اسب بخار قدرت و دیگری با موتور موتور 3.5 لیتری V6 با 290 اسب بخار قدرت دارد. مدل دوم  به سیستم انتقال قدرت به هر 4 چرخ مجهز است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,آشنایی با خودروهای سال 2015,بازطراحی مدل های قدیمی خودرو


2. آلفارومئو 4C
آلفارومئو مدتی بود که در سکوت خبری به سر می برد و مدل های خاصی را معرفی نمی کرد اما امسال به یم طرح جدید کوپه اسپرت 4c  با طراحی زیبابرای سال 2015 دوباره وارد عرصه رقایت شده است.
در دوره ای که خودروهای اسپرت با موتور های پر قدرت 500 یا 600 اسب بخاری کاملا استاندارد شناخته می شوند 4c  تنها یک موتور توربوشارژ 1.7 لیتری با 237 اسب بخار نیرو دارد. اما آلفارومئو اعلام کرده که استفاده از آلومنیوم و مواد کامپوزیت باعث شده که وزن این خودرو در حداقل ممکن باقی بماند و از لحاظ شتاب و قدرت چیزی از رقبای خود کم نداشته باشد.

اخبار,اخبار گوناگون,آشنایی با خودروهای سال 2015,بازطراحی مدل های قدیمی خودرو


3. پورشه ماکان
پورشه برای سال 2015 یک خودروی کامپکت و نیم شاسی در نظر گرفته که به عقیده کارشناسان در صورت عرضه جزء پرفروش ترین مدل های پورشه خواهد شد و قیمت مناسبی نیز خواهد داشت. پورشه مکان از لحاظ مهندسی مانند آئودی Q5  بوده اما عملکرد آن بیشتر به سبک پورشه است. مدل پایه این خودرو مجهز به یک موتور 3 لیتری v6 با 340 اسب بخار نیرو است.
پورشه ادعا می کند که شتاب 0 تا 100 این خودروی لوکس و جوان پسند تنها 4.6 ثانیه خواهد بود.

اخبار,اخبار گوناگون,آشنایی با خودروهای سال 2015,بازطراحی مدل های قدیمی خودرو


4. مرسدس بنز s  کلاس کوپه
مرسدس بنز CL کوپه سابق را باز طراحی کرده و نام آن را تغییر داده است و رسما آن را جزئی از خانواده اس کلاس کرده است.
اس 550 کوپه مجهز به یک موتور 4.7 لیتری بای توربو است که می تواند 450 اسب بخار نیرو تولید کند.


یکی از مهمترین قابلیت هایی که این خودروی سوپر لوکس برای تبلیغ به آن تکیه کرده قابلیت جدید مرسدس در تکیه خودرو به یک سمت هنگام عبور از پیچ ها است. بدین صورت که خودور مانند موتور سواران برای حفظ شتاب جانبی هنگام عبور از پیچ به یک سمت متمایل می شود.

اخبار,اخبار گوناگون,آشنایی با خودروهای سال 2015,بازطراحی مدل های قدیمی خودرو


5. لکسوس NX
لکسوس قرا ر است اولین شاسی بلند کامپکت خود را برای اولین با با موتور توربو شارژ در سال 2015 عرضه کند.
مدل NX200t یک موتور 2 لیتری 235 اسب بخاری دارد که یک نسخه F sport   هم از آن تولید خواهد شد که مجهز به فناوری جدید لکسوس برای سیستم تعلیق و فرمان پذیری است. یک نسخه هیبریدی نیز به همراه موتور 2.5 لیتری بنزینی عرضه می شود.

 

اخبار,اخبار گوناگون,آشنایی با خودروهای سال 2015,بازطراحی مدل های قدیمی خودرو


6. کیا K900
کیا k900 که قرار است برای سال 2015 آماده عرضه شود لوکس ترین و گران قیمت ترین مدل کیا تا به حال خواهد بود. طراحی ظاهری آن به نوعی برگرفته از هیوندا ایکاس است. اتاق خودرو بسیار جادار بوده و مجهز به به روز ترین فناوری ها برای برای امنیت و راحتی راننده و مسافران است. این سدان قدرتمند دارای یک موتور 5 لیتری با 420 اسب بخار قدرت دارد.

اخبار,اخبار گوناگون,آشنایی با خودروهای سال 2015,بازطراحی مدل های قدیمی خودرو


7. فورد موستانگ 2015
فورد با یک بازطراحی اساسی 50امین سالگرد اسب دوست داشتنی خود را با مدل 2015 جشن می گیرد و علاوه برای مدل استاندارد 2015 دو نسخه روباز و کوپه آن را نیز عرضه خواهد کرد. یکی از بزرگترین تغییرات موستانگ 2015 نسبت به مدل های قبلی جایگزینی سیستم تعلیق کلاسیک موستانگ با سیستم تعلیق جدید با اتصال داخلی است. فورد اظهار داشته است که با بکار گیری سیستم تعلیق جدید تجربه رانندگی با موستانگ فوق العاده خواهد بود.

 

اخبار,اخبار گوناگون,آشنایی با خودروهای سال 2015,بازطراحی مدل های قدیمی خودرو

 

اخبار گوناگون - بازارخبر