اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گاف سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا درجمع خبرنگاران



اخبار,اخباربین الملل,جین ساکی


 اخباربین الملل - گاف سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا درجمع خبرنگاران

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشست خبری شب گذشته به اشتباه از سیاست اعلامی واشنگتن در قبال مصر انتقاد کرد.

به گزارش فارس، طی نشست شب گذشته خبرنگاران از سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا خواستند تا درباره تبرئه حسنی مبارک  توسط دادگاه جنایی قاهره ابراز نظر کند اما ساکی با طفره رفتن و جواب‌های کلی تلاش می‌کند که انتقادی از عملکرد دولت قاهره درباره رای صادر شده انجام ندهد.

وی در این زمینه می‌گوید: ما همچنان براین باوریم که باید بی‌طرفی رعایت شود، استاندارد بودن پاسخگویی منجر به اجماع سیاسی که به سود ثبات بلند مدت و رشد اقتصادی وابسته به آن خواهد شد.

اما پس از این پاسخ همچنان خبرنگاران تاکید داشتند که پاسخ سوال آنها داده نشده و از این نوع پاسخ دادن سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا انتقاد کردند اما خانم ساکی از پاسخ بیشتر خودداری کرد.

در پایان این نشست خبری ساکی درحالی که گمان می‌کرد دوربین‌ها خاموش شده‌اند به خبرنگارانی که وی را مورد سوال قرار داده بودند، گفت: «خطی که درباره مصر اتخاذ می‌شود مسخره است».


  اخبار بین الملل  - فارس


ویدیو مرتبط :
گاف سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاف سخنگوی وزارت‌ خارجه آمریکا +عکس


آلن ایر سخنگوی فارسی‌زبان وزارت‌خارجه آمریکا که با پست‌های فیسبوکی‌اش به زبان فارسی حسابی در چند وقت اخیر مشهور شده است در آستانه تحویل سال با انتشار تصویری از اوباما و حانواده‌اش در کنار سفره هفت سین عید را ایرانی‌ها تبریک گفت.

تابناک: آلن ایر سخنگوی فارسی‌زبان وزارت‌خارجه آمریکا که با پست‌های فیسبوکی‌اش به زبان فارسی حسابی در چند وقت اخیر مشهور شده است در آستانه تحویل سال با انتشار تصویری از اوباما و حانواده‌اش در کنار سفره هفت سین عید را ایرانی‌ها تبریک گفت.



غافل از اینکه این تصویر یک تصویر دستکاری شده است.

 یک نگاه ساده هم به تصویر نشان می‌دهد که سن دخترهای اوباما در تصویر خیلی کمتر از چیزی است که الان به چشم می‌آید.

با جستجو در گوگل اصل عکس هم بدست آمد که متعلق به آنا لبوویتز عکاس معروف مد است.البته ساعتی نگذشت که آلن ایر به مدد کامنت‌های کاربران به اشتباه خود پی برد و تصویر را حذف کرد.