اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کینه 3 ساله، انگیزه جنایت



 اخبار حوادث - کینه 3 ساله، انگیزه جنایت

پسری نوجوان که دوستش را به قتل رسانده است انگیزه‌اش را از جنایت کینه‌ای سه‌ساله اعلام کرد.

کشف جسد مردی در پارک خانواده ساعت 2:10 بامداد سومین روز ماه جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به ماموران اعلام و با حضور آنان در محل مشخص شد جنازه متعلق به جوانی حدودا 20ساله است که بر اثر خفگی ناشی از انسداد شریان تنفسی به قتل رسیده است. کارآگاهان در گام اول به تحقیق از جوانی پرداختند که کشف جسد را گزارش داده بود. او گفت: «هنگام عبور از خیابان متوجه پرایدی شدم که سه سرنشین آن سعی داشتند جسدی را داخل صندوق عقب بگذارند.

 

آنها با دیدن من جنازه را همانجا رها کردند و با ماشین از محل متواری شدند اما من در همان لحظه موفق شدم شماره پلاک پراید را بردارم.»ماموران با بهره‌گیری از اطلاعات به‌دست‌آمده، آخرین مالک خودرو پراید را شناسایی و به این ترتیب جوانی 17‌ساله به نام شهرام را بازداشت کردند. او که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به قتل دوست 17‌ساله‌اش به نام بهروز اقرار کرد و به کارآگاهان گفت: «مدت‌هاست که بهروز را می‌شناسم. سه‌سال قبل بود که به جشن تولد یکی از دوستانم به نام پرویز دعوت شدم و در آنجا من و بهروز با همدیگر دعوایمان شد و او مرا کتک زد. بعد از آن، بهروز همیشه درباره آن دعوا صحبت می‌کرد و میان بچه‌های محل مرا سوژه خود کرده بود طوری که دیگر آبرویی برایم نگذاشته بود.

 

هروقت با یکی از بچه‌های محل صحبت می‌کردم، آنها با تمسخر می‌گفتند بهروز مرا کتک زده است به همین دلیل از بهروز کینه به دل گرفتم و مصمم شدم او را به قتل برسانم.»شهرام ادامه داد: «ابتدا با بهروز قهر بودم اما چون می‌خواستم از او انتقام بگیرم دوباره با او طرح دوستی ریختم تا اینکه بهروز روز دوم اردیبهشت دنبال من آمد و با هم به پارک رفتیم. در پارک، در فرصتی مناسب پارچه‌ای را دور گردن بهروز انداختم و آنقدر فشار دادم تا اینکه فوت شد. بعد از اطمینان از مرگ بهروز، جنازه را زیر برگ‌ها مخفی کردم و سراغ پدرم رفتم اما پدرم وقتی از ماجرا باخبر شد گفت باید خودم را به کلانتری معرفی کنم.

 

من که نتوانسته بودم پدرم را برای کمک در جا‌به‌جایی جسد راضی کنم سراغ یکی از دوستانم به نام پرویز رفتم و از او کمک خواستم و با هم به خانه ما رفتیم. در آن زمان، وقتی پدرم من و پرویز را دید و فهمید قصد داریم جسد بهروز را با موتور به مکان دیگری منتقل کنیم، قبول کرد با ما همراه شود. به پارک رفتیم و قصد داشتیم جسد را به خارج از تهران منتقل و دفن کنیم که ناگهان در حین انتقال جنازه به صندوق عقب، راننده خودرو عبوری ما را دید و مجبور شدیم جسد را رها و فرار کنیم.» ماموران در گام بعدی با توجه به اعتراف صریح متهم اصلی پرونده، پدر و دوست او را به اتهام معاونت در قتل دستگیر و آنها در بازجویی‌ها اظهارات شهرام را تایید کردند.


سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر گفت: «پس از صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده، هر سه متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفتند.»
اخبار حوادث - شرق

 


ویدیو مرتبط :
انگیزه بخشی یک دختر سه ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کینه مرگ برادر منجر به جنایت شد/ قتل جوان 26 ساله جلوی منزل داماد



فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردی که به خاطر کینه مرگ برادرش دست به انتامجویی مرگباری زده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد

 سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: در نوزدهم اردیبهشت سال 92 جوانی 24 ساله در اقدامی از قبل طراحی شده پس از تعقیب جوانی 26 ساله او را در جلوی منزل دامادشان با شلیک گلوله به قتل می‌رساند که در این اثنا یک زن را نیز زخمی کرده و مطابق اظهارات شاهدان عینی با یک دستگاه خودروی پژو 405 از محل فرار می‌کند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تحقیقات پلیس مشخص می‌شود قاتل با انگیزه انتقام از مقتول که او را در فوت برادر خود مقصر می‌دانست دست به این جنایت زده است.

وی افزود: از زمان وقوع این حادثه تیمی مجرب و کاردان از پلیس امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از هماهنگی با مراجع قضایی تعقیب و مراقبت‌های زیادی را در شهرهای مختلف کشور برای دستگیری متهم انجام می‌دهند.

غلامزاده گفت: مأموران پلیس پس از شناسایی محل اختفای قاتل در شهر اصفهان وی را در دوم آبان امسال پس از دو سال و نیم به همراه فردی دیگر در یک خانه دستگیر‌ می‌کنند که از آن‌ها دو قبضه سلاح نیز کشف شد.


 اخبارحوادث  - باشگاه خبر نگاران