اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیم کارداشیان در بین 30 فرد تاثیرگذار جهان


در میان جنجال تیترهای فراوان مجلات و سایت ها برای تغییر رنگ موهایش از سیاه به بلوند و لباس هایی که پوشیده است، «کیم کارداشیان» موفق به کسب موفقیتی واقعا افتخار آمیز شده است.

 
 
 
 
صبح بخیر: در میان جنجال تیترهای فراوان مجلات و سایت ها برای تغییر رنگ موهایش از سیاه به بلوند و لباس هایی که پوشیده است، «کیم کارداشیان» موفق به کسب موفقیتی واقعا افتخار آمیز شده است.

مجله «تایم» با ذکر این مسئله که او با استفاده از جذابیت خود به عنوان یک ستاره تلویزیونی نام خود را تبدیل به یک برند در اینستاگرام کرده، او را در میان لیست «30 فرد تاثیرگذار در اینترنت» قرار داده است. تایم اشاره کرده است: « او هنر سلفی گرفتن را به کمال رسانده است».

کیم کارداشیان در بین 30 فرد تاثیرگذار جهان

سلفی هایی با دوستانی معروف و یا در مکان های لوکس گرفته و 27 میلیون طرفدار او از آنها لذت برده اند.

با این حساب او همراه با نام هایی مثل پرزیدنت اوباما، تیلور سوییفت، جاستین بیبر و کیتلین مک نیل در یک لیست قرار گرفته است. 


ویدیو مرتبط :
کیم کارداشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیم کارداشیان، ملکه سلفی جهان


کیم کارداشیان 35 ساله، امروزه به عنوان بازیگر، مدل و فعال تبلیغاتی در آمریکا شهرت دارد و بسیاری، او را به خاطر سلفی‌های متعددی که می‌گیرد، به عنوان ملکه سلفی جهان قلمداد می‌کنند.