اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کچل کردن عروس‌خانم در مراسم عروسی / تصاویر



اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,عروسی

عروس خانم برای همدردی با همسرش که از بیماری رنج می‌برد کار جالبی انجام داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،در مراسم ازدواج جوئان و کرگ لیونز 44 ساله در لیورپول اتفاق جالبی افتاد. عروس خانم برای اینکه همسرش را که از بیماری صعب‌العلاجی رنج می‌برد دلداری دهد، در مراسم ازدواجشان او هم موهایش را می‌زند و کچل می‌کند.

کرگ که با بیماری سرطان پانکراس دست و پنجه نرم می‌کنند، 18 ماه پیش از او خواستگاری کرد.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,عروسی

 

این دو از 14 سالگی یکدیگر را می‌شناختند. آن‌ها پس از اینکه متوجه شدند کرگ دچار بیماری است تصمیم گرفتند مراسم را سریع‌تر برگزار کنند چرا که تومور او غیر قابل عمل کردن بود.

پس از انجام حرکت شجاعانه جوئان برای زدن موهایش او مورد تشویق همه دوستان و افراد حاضر در مراسم قرار گرفت.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,عروسی

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,عروسی

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,عروسی

 

این زوج که کارهای خیرخواهانه انجام می‌دهند از روز ازدواجشان هم به عنوان مراسم گل‌ریزان برای بیماران سرطانی استفاده کرده و توانستند 2.700پوند پول جمع کنند.

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
کلیپ ادیوس عروسی با آهنگ عروس خانم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب عروس خانم با فرزندش در مراسم عروسی!! + عکس



اخبار,اخبار گوناگون,مراسم عروسی

عروس خانم سیاه پوست با اقدام عجیبی که در مورد فرزندش در روز عروسی خود انجام داد, سوژه رسانه ها شده است.

اقدام عجیب عروس خانم سیاه پوست در روز ازدواج اش جنجالی شد. این زن سیاه پوست امریکایی به خاطر حرکت عجیب و خطرناکش در روز عروسی باعث انتقاد کاربران فیس بوک شد و خشم  و ناراحتی عده بسیاری را برانگیخت. او در صفحه اش در فیس بوک عکس هایی از مراسم ازدواجش را به نمایش گذاشته است که در آن نشان داده شده است دختر نوزادش را روی دنباله لباس عروس روی زمین میکشد.


او تمام مسیر تا جلوی محراب کلیسا را به همین صورت طی کرده است. این مسئله باعث شد بسیاری از کاربران ابراز کنند که وی مادری بی مسئولیت است که نگران سلامتی فرزندش نیست و فرزندش اصلا برایش مهم نیست. برخی از کاربران نیز او را به سرویس های حمایت از کودکان بد سرپرست معرفی کرده اند و کارش را نوعی کودک آزاری بر شمرده اند.
اقدام عجیب عروس خانم با فرزندش در مراسم عروسی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مراسم عروسی

 

این عروس جوان در جواب این واکنش ها میگوید : ما کاری را که دوست داشتیم انجام دادیم. فرزندم در تمام مدت بیدار بود و من برای راحتی او به آرامی قدم بر میداشتم و مطمئنم که در تمام لحظات مسیح نگه دار او بوده است. من به هیچ وجه از این کار پشیمان نیستم.
اخبار گوناگون - خبرآنلاین