اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کوچک زاده: حسن خطر داره حسن!


مهدی کوچک زاده در وبلاگ خود نوشت: آقای رئیس جمهور ! عدم توجه مردم به درخواست های مکرر شما و همکارانتان برای عدم ثبت نام دریافت یارانه نقدی را رفراندم نمی دانید؟

تابناک: مهدی کوچک زاده در وبلاگ خود نوشت: آقای رئیس جمهور ! عدم توجه مردم به درخواست های مکرر شما و همکارانتان برای عدم ثبت نام دریافت یارانه نقدی را رفراندم نمی دانید؟

در قضیه ثبت نام برای دریافت یارانهٰ  که درخواست مطرح شده مبنی بر عدم ثبت نامٰ فی الواقع منافعی غیرقابل انکار برای کشور در بر داشت نتیجه اش آن شد که دیدید و دیدیم ٰ آیا فکر نمی کنید  خطر درخواست برگزاری یک رفراندم دیگر آنهم بر خلاف قانون اساسی و به منظور تائید مذاکراتی که احتمال ضررش برای بسیاری از مردم اظهر من الشمس است ٰ برای ریاست شما بر دولت بیش از همه است!؟

پ. ن 1 – بنده به توصیه  عدم ثبت نام برای یارانه عمل نموده و بسیاری از بستگانم را نیز برای عدم ثبت نام مجاب نمودم.

پ. ن 2-  اهالی تدبیر را چه می شود که تصور می کنند علیرغم همه  عهدشکنی های طرفهای مذاکره کننده با ایرانٰ باز هم مردم چشم به مذاکرات برای تامین معیشتشان دوخته اند ؟

پ. ن 3 - حسن خطر داره حسن !


ویدیو مرتبط :
حسن خطر داره حسن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسن زاده: جان بازیکنان در خطر بود


رئیس کمیته انضباطی درباره اتفاقات دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال اهواز گفت: این اتفاقات شایسته فوتبال ایران نیست.

کاپ: به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ اسماعیل حسن زاده-رئیس کمیته انضباطی درباره تخلفاتی که شب گذشته در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال اهواز رخ داد، گفت: اگر چه هنوز گزارش دقیق و کامل از سوی مقامات رسمی این بازی به دستمان نرسیده، اما آنچه که مسلم است تخلفاتی در اهواز رخ داده که شایسته  فوتبال ایران نبوده و شرایطی که باعث می شود تا جان بازیکنان و کادر فنی تیمها به خطر بی افتد، اصلا مناسب ورزش فوتبالمان نیست.

وی در ادامه بیان کرد: اتفاقاتی که باعث شده تا بازی با تاخیر برگزار شود، یا تخلفاتی که در حین بازی باعث توقف شده است و در نهایت در پایان این دیدار شاهد اتفاقات تلخی بوده ایم، بدون شک تنبیهات سختی را در نظر خواهیم گرفت. هر چند که برخی از مقامات استقلال اهواز از وجود چنین اتفاقاتی عذرخواهی کرده اند اما این اتفاق یک تهدید برای فوتبال خوزستان است و به ضرر استان فوتبال خیز خوزستان خواهد بود. حوادث و تاخیر در اول بازی، حین مسابقه و در نهایت پایان این دیدار که منتهی به مصدومیت بازیکنان و یا عوامل اجرایی شده است، بسیار ناراحت کننده بوده و همانطور که در بالا اشاره کردم، منتظر گزارش کامل این دیدار هستیم.

رئیس کمیته انضباطی گفت: برای جلوگیری از تکرار این رفتارها، بدون شک تیم متخلف با رای دستور موقت عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه جریمه خواهد شد چرا که رفتارهایی که از سوی تماشاگران این بازی رخ داد با جان  افراد بازی شده و تا جایی که قانون اجازه دهد، رای خود را در این باره صادر می کنیم و جرایم بعدی نیز با توجه به گزارشی که از سوی مقامات برگزار کننده بازی ارسال می شود، صادر خواهد شد.

وی در ادامه افزود:این اتفاقات واقعا شایسته تماشاگران خونگرم خوزستان نیست حتی اگر تیمشان سقوط هم کند، آنها نباید نظم ورزشگاه را بر هم بزنند. اتفاقات دیروز مایه تاسف است. هر شرایطی برای این تیم در لیگ برتر و یا دسته های پایین تر رخ دهد، بدون شک محرومیت هایی که در نظر می گیریم، اعمال خواهد شد.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت:در هفته های پایانی تیم هایی که در صدر و یا انتهای جدول هستند، شرایط بسیار حساسی دارند. از تماشاگران و دست اندرکاران تیم های فوق می خواهم که به بهترین نحو همکاری های لازم را برای برگزاری بازیها انجام دهند.نگاه ما در هفته های پایانی بسیار حساس تر خواهد شد و هر اتفاقی که رخ دهد بدون شک جریمه و تنبیهات جدی را برای تیم های متخلف صادر می کنیم تا دیگر شاهد اتفاقات تلخی همانند دیروز نباشیم چرا که اینگونه رفتار ها تاثیر نامناسبی بر روی جوانان می گذارد.