اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کنسرت همای لغو شد


کنسرت پرواز همای که قرار بود به مدت پنج شب در تالار وزارت کشور روی صحنه رود، با دستور مقام قضایی لغو شد.

خبرگزاری ایلنا: کنسرت همای که قرار بود پس از هشت سال؛ در تالار وزارت کشور روی صحنه رود و بلیت‌های کنسرت این هنرمند نیز در مدت کوتاهی به اتمام رسیده بود؛ به دستور مقام قضایی لغو شده است.

مجوز کنسرت همای که قرار بود از امروز به مدت 5 شب روی صحنه برگزار شود؛ لغو شده و مبالغ خرید بلیت به زودی به حساب بانکی خریداران بازگشت داده خواهد شد.



ویدیو مرتبط :
اعتراض مردم مشهد، کنسرت بنیامین را هم لغو کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح درباره لغو کنسرت «پرواز همای»


پس از پایان کنسرت ارکستر ملی ایران، وزیر ارشاد حاضر به پاسخ دادن به پرسش های خبرنگاران نشد، اما مرادخانی گفت: ما به دنبال ایجاد تعامل با دیگر ارگان ها هستیم تا دیگر شاهد لغو کنسرتی نباشیم.

خبرگزاری تسنیم: پس از پایان کنسرت ارکستر ملی ایران، وزیر ارشاد حاضر به پاسخ دادن به پرسش های خبرنگاران نشد، اما مرادخانی گفت: ما به دنبال ایجاد تعامل با دیگر ارگان ها هستیم تا دیگر شاهد لغو کنسرتی نباشیم.

ارکستر ملی ایران پس از دو سال تعطیلی، شب گذشته 20 خرداد 1394 کار خود را با اجرایی در تالار وحدت از سرگرفت.

در این اجرا چهره های شناخته شده ای از مسئولان عالی رتبه کشور حضور داشتند. علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم به دیدن این اجرا آمده بود اما در پایان، حاضر نشد پاسخگوی خبرنگاران باشد. اما خبرنگاران پرسش های خود را با علی مرادخانی معاون هنری وزیر مطرح کردند.

مرادخانی درباره رخدادهای اخیر عرصه موسیقی و لغو کنسرت ها گفت: امیدوارم لغو کنسرت ها به زودی به پایان برسد. ما به دنبال ایجاد تعامل با دیگر ارگان ها هستیم تا دیگر شاهد لغو کنسرتی نباشیم.

پس از این صحبت ها بود که خبرنگاران به معاون هنری گله کردند که چرا این زمان تعامل هیچگاه فرا نمی رسد. مرادخانی در پاسخ گت: به زودی فرا می رسد.

وی درباره علت لغو کنسرت وحید تاج که قرار بود امروز در رشت برگزار شود، اظهار کرد: برنامه آقای تاج به دلیل 3 روز عزای عمومی در رشت تعطیل شد. یکی از مسئولان عالی رتبه رشت فوت کرده و در حال حاضر 3 روز عزای عمومی در این شهر اعلام شده است.

معاون هنری وزیر ارشاد درباره علت لغو کنسرت «پرواز همای» گفت: برای کنسرت همای با همه مبادی که مرتبط با این مسائل هستند هماهنگی های لازم انجام شده بود که متاسفانه با نامه ای از طریق دادستان لغو شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه ناهماهنگی هایی در برگزاری کنسرت ها وجود دارد. به دنبال این هستیم که این ناهماهنگی ها را حل کنیم که دیگر تکرار نشود. طبیعی است که بروز این ناهماهنگی ها در سطح جامعه ناخوشایند است. خوب نیست که از یک طرف ارشاد مجوز بدهد و از طرف دیگر کس دیگری مجوز را لغو کند و یا برعکسش اتفاق بیافتد.