اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کمپین حمایت از مردان هسته ای +عکس


محمدجواد ظریف در حضور یک ساعته خود در کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، پاسخ هایی به مسائل مطرح شده در این کمیسیون داد که طی سه دور حضور بیش از 10 ساعته جلیلی در این کمیسیون مطرح شده بود.

خبرآنلاین: محمدجواد ظریف در حضور یک ساعته خود در کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، پاسخ هایی به مسائل مطرح شده در این کمیسیون داد که طی سه دور حضور بیش از 10 ساعته جلیلی در این کمیسیون مطرح شده بود.

بعد از آنکه اظهارات سعید جلیلی در کمیسیون ویژه بررسی برجام و زیرسوال بردن متن توافق از شبکه خبر، پخش شد؛ همه در انتظار پاسخ های تیم مذاکره کننده هسته ای به ادعاهای مطرح شده بودند.

محمدجواد ظریف که بعد از جلیلی به کمیسیون برجام رفته بود پاسخ های محکمی به این مسائل داد که روز گذشته از شبکه خبر پخش شد. بلافاصله بعد از پخش اظهارات ظریف تصاویر زیر در شبکه اجتماعی تلگرام در حمایت از تیم مذاکره کننده منتشر شد.

در تصویر زیر بخشی از پاسخ ظریف به مهرداد بذرپاش آمده است که او در اظهارات عجیبی وضعیت اقتصادی فعلی را نتیجه توافق ژنو و برجام دانسته بود!

کمپین حمایت از مردان هسته ای +عکس

کمپین حمایت از مردان هسته ای +عکس

کمپین حمایت از مردان هسته ای +عکس


ویدیو مرتبط :
گزارش کمپین حمایت از کودکان غزه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کمپین فیس بوکی ها در حمایت از ساخت سریال پایتخت۴ +عکس



اخبار فرهنگی - کمپین فیس بوکی ها در حمایت از ساخت سریال پایتخت۴ +عکس

در حالیکه سریال تلویزیونی «پایتخت» سه شنبه دوازدهم فروردین با پخش قسمت نهایی خود به سری سوم این مجموعه تلویزیونی پایان داد، به دنبال استقبال گسترده مخاطبان، کمپین حمایت از ساخت سریال پایتخت4″ در شبکه اجتماعی فیس بوک به راه افتاده است.

در حالیکه سریال تلویزیونی «پایتخت» سه شنبه دوازدهم فروردین با پخش قسمت نهایی خود به سری سوم این مجموعه تلویزیونی پایان داد، به دنبال استقبال گسترده مخاطبان، کمپین حمایت از ساخت سریال پایتخت۴″ در شبکه اجتماعی فیس بوک به راه افتاده است.

 

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳» در حالی یا استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه گردیده و موفق به جذب حداکثری مخاطبان نوروزی سیما شده است که تاکنون سابقه نشان داده، سری سازی از مجموعه‌های تلویزیونی در ایران سرانجام خوبی نداشته است.

 

شخصیت‌ پردازی های صمیمی و دوست داشتنی به همراه بازی های روان و باورپذیر هنرمندان، بهره گیری از لهجه و آداب و رسوم و فرهنگ اقوام ایرانی، طنز شیرین و بدون اغراق و نزدیک به عامه مردم در فیلم نامه و کارگردانی حرفه ای سیروس مقدم، از جمله عواملی می باشند که منجر به تولید مجموعه ای شده اند که پس از پخش سری سوم آن، هنوز هم مخاطبان عطش و مطالبه ی ساخت سری چهارم را دارند.

 

راه اندازی «کمپین حمایت از ساخت سریال پایتخت۴» در شبکه اجتماعی فیس بوک که تا لحظه تنظیم این خبر با بیش از ۱۳۰۰۰ هوادار با استقبال فوق العاده کاربران روبرو شده است، حاکی از محبوبیت کم نظیر و غیر قابل انکار این مجموعه تلویزیونی در میان مخاطبان است.
 

اخبار , اخبار فرهنگی , سریال تلویزیونی پایتخت

اخبار فرهنگی - پیام نو