اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کمانچه ایرانی در یک فستیوال اروپایی


شروین مهاجر در تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۱۶ برابر با ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ در قالب تکنوازی و بداهه‌نوازی در جشنواره بین المللی موسیقی «تودو موندو» روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایلنا: شروین مهاجر در تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۱۶ برابر با ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ در قالب تکنوازی و بداهه‌نوازی در جشنواره بین المللی موسیقی «تودو موندو» روی صحنه می‌رود.

دفتر موسیقی با رویکرد ایجاد تبادلات فرهنگی هنری، با هدف معرفی موسیقی و موسیقیدانان برجسته ایرانی، زمینه را برای شرکت این هنرمند در جشنواره فراهم کرده است.

این جشنواره با هدف گردآوری و معرفی آثار شنیداری مختلف از سال ۲۰۱۲ تاکنون هرسال در بلگراد پایتخت صربستان برگزار می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های جنوب و غرب اروپا به شمار می‌آید. تاکنون هنرمندان بسیاری از ۱۵ کشور مختلف جهان در ۴ دوره گذشته این جشنواره در بلگراد به روی صحنه رفته‌اند.

شروین مهاجر نوازنده برجسته کمانچه در روز پنجم جشنواره مصادف با ۴ اردیبهشت در «دم املادین» بلگراد به اجرای آثار خود می‌پردازد.

گروه‌های شرکت کننده در جشنواره، از کشورهای پرتغال، صربستان، مقدونیه، بوسنی و مجارستان هستند.


ویدیو مرتبط :
ترکیب کمانچه و گیتار در فستیوال اسپانیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل روسری ایرانی و اروپایی



 

 

ما دراین مجموعه مدلهای شیک و زیبای روسری های ایرانی و اروپایی را برای شما کاربران عزیز فراهم کرده ایم لطفا توجه فرمایید.

 

 

مدل روسری

 

 

مدل روسری

 

 

مدل روسری

 

 

مدل روسری

 

 

مدل روسری

 

 

مدل روسری

 

 

مدل روسری